Friday, July 15, 2011

menanti hari


sekarang ni zyla nak cuba legakan hati zyla dengan SENYUM TAK PERLU KATA APA-APA... yup.. memang ada sesuatu yang tengah merayau2 kat minda zyla.. hati rasa berdebar2 je menanti tarikh yang amat dinanti.. huhu... tak lama lagi rupanya... takut tu memang ada.. tapi zyla cuba untuk meneruskan hari yang berbaki ni dengan semangat waja... kemudian selepas berakhirnya hari tersebut tepat pada pukul 2.ptg pada keesokkan harinya zyla telah pun menjadi zyla yang lain.. apa yang zyla cuba sampaikan ni... tekalah kalau bijak.. memang dekat blog ni zyla main tapis2 dengan apa yang zyla tulis... tak nak orang  tahu apa yang berlaku pada zyla.. 

even tengah baring2 kat katil dan keadaan kesihatan yang tak sihat sangat ni zyla gagahkan diri jugak untuk update blog zyla.. yelah lappy dah ada, broadband ada nak buat apa lagi kalau tak online... ??? bila online tak kanlah nak bukak FB mestilah ke Laman Sakura Puteri ni... yaduh!!!

Kepada sahabat2 zyla yang amat zyla sayangi dan rindui.. tak kisahlah yang ada kat Kuching ke Sarikei ke, Miri ke.. sama je bagi zyla. zyla doakan korang akan berjaya dunia akhirat... jangan lupakan zyla wlpn kita memang dah jarang berjumpa... 

zyla rindu sangat dengan korg semua... janganlah sesekali anggap zyla dah lupakan korg bila ada kat tempat org.. huhu.. mendayu2 pulak perasaan ni.. 

sahabat2 zyla... andai satu hari nanti ditakdirkan zyla menjadi milik ingatan lain... tolong ingatkan zyla tentang siapa diri zyla pada masa lampau.. kerana tahukah kamu semua akan hari yang bakal zyla tunggu ni... di saat ni tahu tak korg betapa zyla mengharapkan senyuman, gelak tawa dan semangat korg utk zyla.. supaya zyla tidak terlalu memikirkan akan hari yang zyla bakal lalui.. adakah korg mengerti mengapa selama ni zyla menyepikan diri dan cuma mengalah..??? 

Aziemah.... ktk mk twuk x knk kmk mk berbait dengan ktk??? sebab selama tk kmk menanti satu hari yang akan menentukan masa depan kmk.... sebab selepas tempoh 15 jam yang bakal berlalu.. mungkin ingatan kmk pada semua akan terpadam umpama ktk menekan butang DELETE pada lappy ktk.. buat pengetahuan ktk.. kmk sedaya upaya mk mengalah dgn ktk.. pasal abg ktk ya.. kmk bersyukur akhirnya kmk berpisah juak dengannya sebab kmk twuk yang satu hari lak kmk akan memadamkn segala memori tentangnya wlpn bukan kehendak kmk.... munlah ktk twuk apa yang kmk rasa dan lalui hari tk... tapi kmk x mk padah pun apa2 kat ctok... kmk x mk simpati dari ktk... biarlah masa yang menentukan segalanya.. Insya Allah.... 



No comments: