Saturday, July 16, 2011

Boyfriend zyla!


hari ni zyla nak bagitau semua tentang seseorang yang amat "penting dalam hati zyla'
cewah!! ayat tak blh blah... siapa??selepas mak ayah zyla.. mestilah seseorg yg amat zyla sayangi biarpun
dia" jauh nun disana"

zyla "kapel" dgn dia dah lama sangat dah...
cuma malu nak cerita pasal dia..
lagi2 nak tunjuk gmbr dekat blog ni.. 
heheheeh...:")

kenapa zyla pilih si dia ni
sebab dia cool, selamba dan pandai buat lawak... 
wlpn kadang2 kelihatann poyo.. tapi di mata zyla dia tetap CUTE!

nak tau zyla panggil dia apa??
zyla panggil... " awak..."
secara jujur zyla tak berapa nak reti panggil sayang ni.
lagi satu nak bagitau dia " awak handsome sngt hari ni"
tu lagi zyla tak pernah bagitau dia
rasa2nya dia kecil hati tak dengan zyla...


sabar2. jap g zyla tunjukkan siapa buah hati zyla yang zyla dok ceritakan ni..
dia lahir pada 6 November 1981..
alamak tahun ni umur dia dah 30 lah pulak!!
ish2!! jauhnya beza umur pakwe zyla dari zyla sebab sekrg zyla baru je 19 thn..
lama lagilah dia nak kene tunggu zyla ek..??


laa... korg ni supporting lah sikit... tgk dia dah malu nak tunjuk muka kat korg..
zyla faham dia handsome sangat kan???

oky!!! macam tulah AWAK...  tunjuk sikit muka tu tak yah malu2...


hah!! ni pulak gmbr yang dia MMS kat zyla masa dia tgh tunggu zyla sampai.. setelah sekian lama tidak berjumpa! ( bla masa pulak lah zyla balik ada org tunggu mcm ni ek)




tengok!!ceria je muka bila tengok zyla dah sampai SARAWAK hari tu..( mesti ada rasa nak cincang zyla kan..bila masa pulak mamat ni ada kat Sarwak)

awak... awak kene faham. cuti semester saya sebulan je 
tu pun saya lebih selesa duduk kat rumah daripada dok menghadap muka awk hari2
awk rindu?? saya tak rasa pun apa yang awk rasa tu..

akhirnya hari tu zyla pun balik lah smula ke sini
yelah.. stdy tu lebih penting tau dari dia..


kesian pulak saya tengok bila awak buat muka macam ni
wlpn saya rasa berat hati nak tinggalkan awak..
saya terpaksa jugak 
balik Bangi..

oky my dear! thnks... mcm tulah just say bye2 to me k..
tak kisahlah apa awk nak buat
nak kemana dan bersama siapa
saya tak nak jadi Queen Control sebab tak laratlah nak control2

lagi satu jgn pulak awak yang nak control saya
wlpn saya ada kwn lelaki kat sni itu sekadar kawan je
ish2
awk tak tahu apa yang jadi kat sni jgn nak fikir bukan2 ttg saya
bukan semua bnda yang berlaku kat saya
saya ceritakan dekat awak
apa?

owh.. bila saya tak beritahu awak ttg saya itu bermakna awk tak penting dlm hidup saya?
jgnlah fikir macam tu 
saya tahu awk sibuk dgn kerja.. hari2 mesti awk pening dgn kerja2 awak yang berlambak2 tu kan..
jadi saya tak nak kacau awak
faham tak??


hahaha.. kalau macam tu sampai sini jelah hbgn kita bila awak dah fikir yang bukan2.. 
saya tak ambil hati pun dgn apa yang awak cakap
saya tak cari awk balik sbab saya sibuk awak

tatat!!! good bye ..:")

Ada rasa nak sepak zyla tak?? oky2...bukan perasanlah .. saja2 nak buat entri yang mcm ni.. org lain mcm sibuk sgt bercakap psl boyfriend.. zyla pun nak jugaklah...

4 comments:

Unknown said...

andai menjadi kenyataan...

Zyla said...

insya Allah.. tapi tak mengharapkan yang sempurna..

Anonymous said...

haha... mlh owg suspen alue... xD ee.. zyla tk...hehehehe :)

Zyla said...

ieyla... xpa bah... hahaha... gila nak bgrk dgn lee dong wook... knl kmk pun x..hahah..