Wednesday, July 20, 2011

bangun! bangun!

good morning everyone... mesti ramai dah bangun kan... haha... betol2 bersemangat blogger harri ni...
zyla pulak bangun agk lewat hari sebb tak de kelas pagi ni dan mmg tdo lewat pun smlm.... haha... 

Bangun je pagi awal ni..kawan zyla Qhazrul bertanyakan khabar.. jarang org tnya khbr zyla pagi2 mcm ni.. ( ni blm reply msg dia lagi.. sat aa.. aku tgh layan blog  ni)..

mmg pagi yang menyegarkan.... zyla suka sangat bangun pagi ni sbb udara yang nyman, dan suasana yang masih belum sesak kat jalan raya tu.. :")...

toiletmate zyla pulak..... kata " pagi2 buat blog".. wei! aku semangat ni doe... hahaha... 

semoga hari ini akan berlalu dengan ceria, tenang dan penuh keredhaan daripada Allah SWT.. AMIN... 

2 comments:

Niena Pengembara Ilahi said...

gud morning :D

mst la dah bangun kalo tdak xde la ngadap blog ni hehe


selamat pagiiiiiiiiiiiiii

aimie amalina said...

morningg!
have a nice day! =.<