Thursday, July 28, 2011

perhatian kepada sesiapa yang bernama Fathin or Fatin or Faten...

Asslammualaikum... petang2 ni zyla terfikir pulak nak buat segmen... nak cari siapa lagi blogger yang bernama Fathin or Fatin... cewah!! tapi disebabkan tidak begitu yakin dengan niat zyla... zyla sekadar nak umum yang zyla mula mencari blogger2 yang bernama Fathin... seperti nama zyla jugak.. Fathin Fazila... 

sekarang ni... ada jugaklah beberapa org... semestinyalah Fatin Liyana, Fatin Nadia, Fatin Izzati Fatin Syahirah... 

kenapa nak buat semua ni... sebab zyla selalu dengar org cakap. budak nama Fathin ni mesti seorang yang istimewa... ( cewah! macam puji diri sendiri pulak)... pak cik zyla pun pernah bagitau.. setiap kali bila nampak zyla, bercakap dengan zyla dan gelak dengan zyla.. dia rasa dekat sangat dengan zyla.. even kteorg jarang sangat nak berjumpa... 

setiap nama kita mesti ada maksudkan... secara umumnya.. Fathin ni bermaksud cantik, mempersonakan, menawan dan sentiasa menarik perhatian org lain, berkebolehan dalam berkomunikasi dengan baik dan mudah mendapat kawan..

hmmm.... betul2... zyla akui ada beberapa fakta tentang maksud nama Fathin ini adalah benar.. sebab rumate zyla pun nama dia Fatin jugak.. lagi mudah nak dapat kwn... 

so kepada blogger yang bernama Fathin.. tak kisahlah nama Fathin tu kat depan ke belakang ke tengah ke.. tolong tinggalkan link ye... nanti zyla nak buat bloglist kat sidebar zyla pulak... boleh kan??? korg suka kan??? 






11 comments:

zarulfarhana said...

alah nma saya farhana lak...

Fathin Fazila Razali said...

aduh... macam mana ni ek... hehehe... tak pelah.. nanti buat bloglist F pulak ek...

fatin syahirah :) said...

aww. thank you :) hehe. nama fatin memang special :)

hehe, seronok gak jumpa ramai ramai nama fatin ni. hehe. tapi nak paggil nanti terbelit sudah. hhee

btw, your link dekat shoutmix tu tak dapat jejak tadi. i google jumpa blog ni. nasib baik nama fathin fazila. kalau fatin syahirah. mahu bersepah ramainya. hehe

Fathin Fazila Razali said...

hahha.. really.. sorry... sejak kebelakangan ni zyla sering dikelilingi oleh insan2 yang bernama Fathin ni... so tercipta pulak idea utk buat blogslist utk fathin.. kalau ada jumpa mana2 blogger fathin juga... roger2 kat zyla k.. thnks

Dianaa said...

Heee, suka suka suka! :D

Fathin Fazila Razali said...

oky Diana... nanti kalau ada blogger Fathin jugak rojer2 kat zyla k...

fathin zulkifli said...

hehe thank you. Aww sweetnye you ni! :D

hye, saya Fathin jugak! hehe.

Fathin Fazila Razali said...

entahlah.. tiba2 je terfikir nak buat mcm ni.. nak buat segmen... blm masanya kot... :)

Fathin Nur Atiesha said...

asalammualikum:)

fathin suhaila said...

assalamualaikum.. hai3x.. sy fathin suhaila,, same la.. mmg tercari2 kembar2 nama fathin nie.. hihi

Fathin Hanani said...

Seyes ? Huhuu cute nya ;D I Am Fathin too. Nice blog :)