Friday, July 29, 2011

HUJAN

alhamduilillah.... hujan juga akhirnya pagi ini. syukur... semoga hujan rahmat utk hari Jumaat yang penuh 
barakah ni... :).. 

semoga dpenghujung hari ini semua org yang berada jauh ataupun dekat dengan zyla akan melalui hari ini dengan tenang dan saling beramal.

hanya pandang Laman Sakura Puteri, scroll n clik blogger yg ada kat dashboard sahaja. zyla dah berjaya buat semua tu. simple kan. 

pagi2 mcm ni.. zyla rasa tenang je wlpn mengantuk tp nak jugak bangun awal2 pagi... org cakap rezeki, ilmu mudah masuk.. Insya Allah.. 

Entahlah apa yang akan jadi pada hari seterusnya. zyla boleh! 

simpan hati supaya tidak memikirkan yang tidak perlu, bersihkan minda supaya tidak berfikir yang bukan2.. 

bila tibanya hari yang zyla tunggu, saat yang sentiasa buat zyla berdebar2 bila fikirkannya, risiko yg telah zyla ambil, keputusan yg zyla sendiri tidak faham mengapa zyla ttp teruskn biarpun zyla tahu sahabat zyla itu akan semakin menjauhi zyla... zyla rela dia menjauhi zyla drpd mengetahui hakikat ini. 

berilah zyla peluang selepas hari tersebut utk melaksanakan apa jua yang masih tertunggak, jadikanlah hati zyla setabah2nya,  biarlah zyla dianggap sebagai yang tidak menepati. \

andai hari itu tiba, zyla cuma mahu minta satu je.. semoga segalanya berjalan dengan lancar. amin 

2 comments:

Ezad Skytech said...

Alhamdulillah..sini pon hujan..hee~ (^^,)

Fathin Fazila Razali said...

baguslah tu.. hujan rahmat.. semoga pagi ni ilmu yang zyla timba akan berkat dan utk semua semoga rezeki murah hari ini