Friday, July 29, 2011

saya bukan tiz zaqiyah!


nak bagi pengumuman kat beberapa junior hari ini..

adik! akak bukan Tizz Zaqiyah Nur Kasih tulah... nama akak Zyla oky! 
tak tau apa kne hari ni... pagi2 lagi ada budak junio ni tegur zyla masa nak turun tangga... 

' eh! muka akak mcm Tizz Zaqiyahlah!"

zyla buat muka pelik... gerrr.... celah mana pulak akak ni mcm dia adik oiii... mak aii!! kalaulah budak kelas akak dengar ni mesti diaorg gelakkan akak giler2 punye, tak pun smpai goleng2... zyla blah mcm tu je... tak kuasa nak layan... dhlah pagi tadi hujan.. kang lambat g kolej kene berdiri pulak...

lepas tu... tengah hari zyla dah baliklah... ni lagi satu junior si Fatin... apalah nama budak kecik tu.. RA, seingat Zyla.... zyla tanya dia bila balik... dia boleh cakap muka zyla mcm Tizz Zaqiyah... Ya Allah!! apalah dugaan KAU hari ini utk aku... 

sekarang ni zyla agak rimas di gelar Tizz Zaqiyah... celah mana lah zyla macam Tizz Zaqiyah! habak maaii... 







 yang ni baru ori tizz zaqiyah korg.. cantik, putih, popular..


ni pulak.. ori kakak senior korg... tak de sapa kenal.. korg je kenal akak... 





















4 comments:

Fathin Fazila Razali said...

tudung n cara posing je sama.. yg lain tu tidak..

Nabila Huda said...

tang senyum tu kot..

Fathin Fazila Razali said...

ntahlah nabila..zyla ta tau nak cakap apa.. gelak jelah..

Fatin Izzati said...

tiz zaqiyahh yew zyla. ni tiz zyla. hahaha