Sunday, August 14, 2011

bacalah selagi zyla mampu menulis.

assalammualaikum...

masa mula2 buat blog ni dulu.. ramai kwn2 zyla yang tak tahu. zyla pun tak berani nak infrm kat diorg. masa tu zyla lbh selesa berhbg dgn diorg melalui FB je... cuma bila zyla buat entri nasihat orang tua... barulah zyla share dekat FB sebab ms tu zyla rasa kawan2 zyla perlu baca entri tu.. zyla mmg tag utk adik2 junior zyla, kwn2 zyla dan termasuk cikgu dan pensyarah zyla!. alhamdulilah wlpn tak ada yang komen tapi zyla tahu diorg memahami yang zyla smpaikan... dan sekarang dlm ranking post zyla.. entri tersebut masih berada ditangga yang teratas... alhamdulillah.. syukur.. maksudnya entri tersebut mmg bw kesan yang mendalam utk semua.

blog zyla bukanlah blog yang popular.. hanya yang mengetahui kewujudan zyla dan sring singgah disini sudah memahami setiap penulisan zyla... yap.. zyla mmg byk tapis dlm berblog ni.zyla tak nak terlalu menceritakn hal peribadi. 

apapun.. akan tiba satu saat nanti zyla akan berhenti berblog buat seketika di atas sebab2 yang tertentu.. bagi kwn2 yang dh tahu blog zyla.... silakan membaca blog ni selagi zyla masih mampu publish entri baru.. mungkin selepas ni korg akan terasa yang zyla semakin mendiamkan diri. 

awak... selamat datang ke Laman Sakura Puteri. Sorry sebab pernah mention nama Aurora kat sni... tapi kalau awak baca balik entri tu... "nama" awak tu sebenarnya link sahaja... dan kalau awak klik pada nama tu akan terus ke blog awak dan entri awak yang saya pilih. :"). kalaulah betul apa yang traffic saya infrm viewer dari Kota Bharu tu adalah awak.. saya amat2 bersyukur... terima kasih sebab sudi baca entri saya.. kalau selepas  ni saya berdiam diri dari dunia blog. pun awak tak kish kan? dh tak ada apa2 utk kita bicarakan lagi. 

utk sahabat2 zyla... janganlah korg lupa dengan Laman Sakura Puteri ni... selama 2 tahun zyla tak bersua dengan sorg pun antara korg...dan dekat snilah korg blh tahu perjalanan kehidupan zyla sepanjang zyla berada jauh dari korg... :").. 













2 comments:

fatin syahirah :) said...

sebenarnya sekarang pun masih malu kalau ada kawan datang cakap, eh blog kau bla bla.

ohmaiii. kau baca ? okbai. malu. HAHA

Zyla said...

haha... tau tak pe.. tapi situasi zyla lain.. sebab sejak spm mmg tak bersua dengan mereka.. zyla stdy pun jauh. kalau balik srwk pun zyla tak jmpa diorg.. uhuh... hope kwn2 zyla baca blog zyla..