Monday, August 08, 2011

amazing!

assalammualaikum,

tadi mmg syok join Fatin rumate zyla buat blogwalking... best kot! sebab kteorg dok usha blog kawan dia yng baru kahwin tu.. Amirah dan Muhsin... kalau ada yang tak baca lagi sila click sni>>amirah dan mushin bahagia sekarang( amaran dari zyla: rugi kalau tak baca tau).. bukanlah zyla nak cakap yang zyla kagum kat blog Mira , smpai 12 ribu ++ yang like entri dia,tapi penerimaan masyarakat Blogger terhadap dia.. please! jangan pandang serong dengan mereka yang ambil keputusan utk kahwin muda ni.. kalau zyla pun, serius tak sanggup.. masih terlalu sayang nak berpisah dengan adik2.. Alhamdulillah, sekarang masih lagi diberi ruang yang luas untuk mengejar cita2 zyla... bukan nak show off, tapi kalau blh zyla nak target ACCA sebelum zyla fikir pasal kahwin ni... sebab utk lepas ACCA tu bukan senang. tpi zyla sedar kalau ditakdirkan kahwin dulu sblm Acca.. zyla terima je... sekarang zyla mmg ghairah sangat dengan stdy.. satu je lagi yang belum zyla sempat nak capai... stdy Law... cita2 sejak dari kecil lagi...

utk yang dah baca entri Amirah mesti korg rasa best kalau dapat parent yang sporting mm parent Amirah kan.. tapi pernah terfikir tak kenapa parent kita tak mcm parent Amirah?.. banyak sebabnya... salah satu ibu kita lebih kenal diri kita daripada kita sendiri.. terutamanya yang perempuan... mcm mak zyla selalu ckp kat zyla.. " alng ni mmglah berkapel bertahun2 tapi blm ada auranya lagi nak pergi jauh.. masih cinta monyet lagi".. mmg betul sebab sekarang.. nilah buktinya... lepas break.. zyla still oky.. kata org mcm2 tak ada apa2 yang terjadi... relaks aa.. bila dah terpandang buku dan busy dengan keadaan persekitaran zyla yang meriah zyla mcm lupa apa yang pernah berlaku.. 

amazing yang zyla katakan sebab..  sejak kebelakangan ni banyak perkara yang terjadi diluar kotak pemikiran zyla... zyla seakan2 dikejutkan dengan kegembiraan yang membuatan zyla tersenyum sendiri bila terkenangkannya... apapun zyla tak lupan utk share apa saja yang zyla rasa, fikir dan terdetik di minda zyla dengan parent zyla... mmg best share dengan diorg... kteorg blh berbincang mcm kawan sm umur.. padahal mereka terlebih dulu makan garam dari zyla.. 


berita yang membuatkan  zyla mcm nak melompat sekarang bila tahu abg Ben & abg Ujang nak dapat baby!.. congrates both of u!... dah  buat entri ttg abg ben & abg ujang ni pun zyla rasa mcm tak puas nak ucap tahniah dan doakan utk mereka..

apapun, zyla berharap hari mendatang akan berikan zyla 1001 lagi kisah bahagia. dan zyla masih lagi menunggu petunjuk dari Allah SWT dengan apa yang sering menganggu di minda zyla, yang sering terdetik di hati zyla. Insya Allah... sebelum zyla mengundur diri zyla nak bagitau semua yang hari ni zyla rasa bersyukur sangat sebab masih lagi diberi ruang utk menikmati kehidupan zyla.. zyla rasa bahagia yang teramat sangat..




sakura... terjawablah kenapa zyla memilih nama Laman Sakura Puteri.. disinilah kebahagian zyla...setiap coretan zyla tu adalah hubungan zyla dengan kehidupan insan-insan yang zyla  tidak mengenali mereka tetapi, 1001 kisah hidup mereka.. merubah pandangan pendapat dan mengembirakan zyla...



















No comments: