Friday, August 12, 2011

sekadar pembaca setia.

assalammualaikum...

zyla perasan, sejak sibuk dengan kuliah dan rutin harian yang agak memenatkan.. zyla dah jarang nak update blog. kalau ada pun kita update mcm merapu je.(mengaku ni).. mmglah kalau ada kesempatan zyla akan online tapi.. tak ada idea nak publish apa2. hurm. entah ada atau tak yang tggu zyla publish entri baca( perasan la zyla ni.. mcmlah ada org minat penulisan dia.). mana tahu kan?!

mmg zyla tak ada idea sangat nak update apa kat blog ni. selalunya kalau zyla nak update entri akan berpandukan dengan keadaan sekeliling zyla. apa yang zyla rasa, zyla fikir dan apa yang ada kat depan mata zyla dan masa tu idea pun mmg mencurah2.

bukan blog je... status kat FB pun zyla tak update.. tak tahulah nak cakap apa kat wall. tak kanlah nak cakap... " aku tak pose.. blh makan..haha"... ada jugak zyla ni kene kutuk buat pengakuan mcm tu.. kan? lagipun zyla tak berapa suka nak update status kat FB tu kalau sekadar cakap.. "my work is done"...hurm..mcm membosankan.. tak ada faedah langsung!.

so apa yang zyla buat masa online... zyla buat blogwalking je... penat zyla berjalan tapi jarang zyla tinggalkan jejak.. haha... bukan pemalas.. tapi biarlah zyla terus follow dia je kan?

kadang2 tu tak terhabis entri2 blogger yang ada kat dashboard yang zyla baca... ada tu. tak tahan betol, kalau yang buat entri lawak masa bulan puasa ni..

lagipun zyla selalu igt pesan ayah.. jangan terlalu fokus dengan blogger.. oky boss. betul jugaklah.. biarlah blogger yang lain jadi popular, yang byk follower yang ranking diorg menaik kat Alexa tu... zyla sekadar pembaca setia dan menyokong dlm diam je.. :). blh tak mcm tu? blhlah.. tak salah..

semalam tgk ada viewer dari Kota Bharu terjah blog zyla.. teka siapa yang zyla fikirkan?.. of course lah seseorang yang tgh stdy kat KB sekarang... ye ke.. ke org lain? biarlah.. kalau betul dia apa salahnya kan... awak! rindu saya ye?. hahah( zyla ni mmg nak kene cincang).

hmm.. apa nak buat pagi2 ni..? mandilah! zyla nak g kelas jap g .. melaksanakan tanggungjawab zyla sebagai seorang pelajar yang bertauliah dan berwawasan... perh!. ayat tak blh blah... 

di hari jumaat yang mulia ni semoga ramai blogger rajin update entrilah ye.. zyla nak baca balik kelas nanti.. hahaha... tak de kerja ke budak ni...

tak ada motif langsung zyla letak gambar ni.. sekadar hiasan jelah... :).. assalammualaikum. 











No comments: