Wednesday, August 17, 2011

dah mula faham

assalammualaikum..

blogwalking!! of courselah.. zyla menfollow sesiapa je yang follow zyla balik, balas terjahan, komen dan baca entri yang ada kat dashboard. 2,3 hari lepas zyla tak faham kenapa ada beberapa org blogger yang kata BOSAN dengan blog. zyla fikir mungkin tak ada idea kot.. kalau tak ada idea mcm mana nak publish entri dan mesti dia fikirkan blogger lain yg sentiasa tunggu entri terbaru dari dia.. 

dan di kala tengah hari ini.. simptom tersebut dh berjangkit dengan zyla.. aduh2... gi mana sih?.. mmg tak ada idea nak publish entri sebab kepala otak zyla sekarang ni tgh kusut dengan macam2 kerja.. mmg tak lenalah tidur kalau kerja tak siap.. bukan tu je.. test lagi makin menghampiri di saat kerja2 melambak smpai tak cukup tangan zyla dibuatnya.. 

so sekrang ni zyla rasa zyla dh mula faham kenapa ada blogger yang cakap dia bosan dengan blog!!! tapi zyla tak bosan dengan blog.. risau pun taklah.. sebab tahu blog zyla ni tak ada apa sgt pun utk org kunjungi.. (cewah!!!! statement gedik hari ini!).

zyla online ni pun sementara tunggu Miss Rosdiana zyla nak reply msg... Miss, blh reply cpt tak? sya nak siapkan tugasn Miss ni tapi Excel saya ada mslh... huh.. excel 2003 dan 2007... sya kelirulah Miss!!


serabut-serabut-serabut.. itulah keadaan zyla sekrang ni.. nasiblah tak ada mslh lain...kalau tak.. ada juga yang nak kene dengan zyla.. haha!!!!

smpai sni jelah utk hari ni...hari ni zyla cuti.. sptutnya buat wordless wednesday kan? blh tak kalau zyla request utk workless wednesday?? sbabnya setiap hari Rabu kerja zyla msti banyak... smpai tak tahu nak siapkan yang mana satu!


1 comment:

Kancil 8349 said...

hilangkan kebosanan dengan melakukan aktiviti blogwalking...banyak entri yang menarik dan boleh kita kongsi...:)

terima kasih follow kancil