Sunday, August 28, 2011

Insya Allah

Assalammualaikum...

Rasa macam dah lama sangat zyla tak update blog kan? alhamdulillah dan syukur sebab hari ini zyla masih lagi diberi peluang untuk mengetuk-ngetuk keyboard lappy kesayangan zyla ni. seminggu yang lepas, kehidupan zyla berlalu dengan tenang sekali.. zyla rasa senang sangat. nak jawab test pun zyla boleh sengih-sengih lagi, tak tahulah macam mana result zyla nanti.. hope semuanya oky.. kalau tak memang tertonggeng-tonggenglah zyla  nanti..

clik sni>>petunjuk.... sebelum ni zyla pernah post tentang sesuatu yang sering menjadi tanda tanya buat zyla. alahai.. dah lama sebenarnya segala persoalan tersebut menyelubungi hati dan perasaan zyla. disebabkan sibuk dengan stdy zyla usaha untuk tidak terlalu fikirkannya.bak kata mak zyla.. " along sabar, nanti along akan tahu juga sebab along fikirkan tentang dia".. .. sebab tu, zyla berdoa dan bersabar semoga satu hari nanti teka teki yang bermain di fikiran zyla akan terjawab dan zyla nak tahu kenapa zyla sentiasa fikirkan nya..

alhamdulillah.. berkat doa yang tak putus-putus dan kesabaran yang tinggi... hari ni zyla dah dapat jawapan untuk setiap persoalan yang bemain difikiran zyla selama ni.. 6 bulan.. bukan tempoh yang pendek untuk zyla pendam apa yang sering zyla fikirkan... dasyat derr ayat zyla!!!!.. tapi apapun im trying my best... keadaan yang tak berapa nak stabil ni zyla nak betulkan semula... apa je benda  yang senget menyenget pun zyla nak tegakkan balik... haha.. habislah moodd gila zyla dan datang.. aduh2.. behave urself Fathin Fazila..  bulan puasa ni... !!!!!!!!!

mesti ada yang tertanya-tanya kan? apa sebenarnya yang berlaku kat zyla. huh! sungguh tragedis kalau zyla kat korg utk masa ni... haha! taklah benda biasa je.. Insya Allah nanti kalau semuanya dah settle dan dalam keadaan yang baik zyla akan ceritaka perkara yang sebenar.. tapi masa tu kene mintak permissionlah. ingat nk cerita pasal orang ni suka hati kita nak tulis ke? huhu..

by the way... zyla ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI utk seluruh umat Islam di dunia ni dan zyla mohon ampun dan maaf kalau selama ni ada yang terasa hati dengan zyla.. kiranya 0-0 lah ye.. nanti lepas raya, Insya Allah zyla "buat" jahat kat korg lagi.. hahha.. kesengalan dah mula melanda zyla ni... zyla undur diri dulu.. :")




No comments: