Sunday, August 21, 2011

rindu saya ek?

assalammualaikum..


hari ni seseuatu yang tak disangka berlaku! haha.. rasa bangga pulak... ( berlagaklah zyla ni kan).. tak delah.. nak dijadikan cerita selepas lega menjawab soalan Macro, zyla dan kak Fara decide untuk duduk berbual kat lobi asrama perempuan tapi kat bahagian belakang. :").. saja-saja nak ambik angin petang kat situ. menjadi kebiasaan sekarang ni, handphone zyla memang sentiasa silent. tak kisahlah dalam kelas ke, zyla ada kat bilik ke dan lebih-lebih lagi masa zyla tidur.. kalau handphone zyla tu terjerit-jerit maknanya alarm lah tu.. 

tapi hari ni... tak disangka-sangka zyla dapat mesej atau dalam bahasa melayu penuhnya.. Sistem Pesanan Ringkas.. SMS.. dari sahabat zyla... Nurul Shafiqah Ahmad... swetttnya mesej tu... jarang dia nak hantar mesej kat zyla.. ylh sekrang ni sibuk kan nak STPM.... 

ringkas je sms dia petang tadi... " slm along... rindu dengan along... x pernh rasa rindu mcm tok gilak".. faham tak bahasa srwk..?? rasanya kalau mcm ni tak susah korg nak faham kan.. hurm.. mcm ada petanda je... makin dekat hari yang zyla nantikan, makin zyla berat hati bila ada kawan atau saudara yang macam tetiba je teringatkan zyla.. macam tahu-tahu je apa akan jadi tapi zyla tak bagitahu diorang lagi sebabnya nanti masa raya diorg risau pulak kat zyla..

dan masa zyla terlena tadi sebab letih.. ada lagi yang call zyla.. tapi nasiblah zyla tak angkat.. haha.. sebab zyla tertidur keletihan memang tak perasaan handphone kat mana... huhu.. tak payahlah cal zyla kalau tak penting ek... rindu kat zyla jugak ke awak?

dan kat shoutmix pun kawan zyla.. si Ieyla aziz pun dok jerit... rindu kat awaklah!!!

adakah diorg ni tahu akan apa yang bakal jadi nanti? atau diorg dapat rasa? 



p/s: tak kisahlah ada yang baca atau tak... sekadar simpanan peribadi zyla je..

3 comments:

Kancil 8349 said...

syukur ada orang merindui kamu...

Fathin Fazila Razali said...

sebb saya pun rindukan diorg jugak
!

ieyla :) said...

rindu glak2! ;')