Sunday, August 07, 2011

terima kasih dari zyla

assalammualaikum...


 zyla just nak wish.. thnks a lot kepada follower zyla...NONI.. sbb sudi jadi follower zyla yang ke 111.. ni kali kedua zyla buat entri utk follower ni.. tapi kalau lain kali tu zyla tak buat, jangan marah ye, sbb zyla agak segan buat entri yang macam ni... nanti ada pulak yang kata zyla ni show off, padahal tak ada apa2 pun kan..

                                                            http://noorniey.blogspot.com/

tak ada apa yang zyla nak bagi.. cuma zyla doakan semoga Noni akan jadi blogger yang baik dan jujur dlm dunia bloggers ni.. 

bukan hanya utk Noni je zyla nak ucapkan terima kasih tetapi kepada cik alfieyra.. terharu zyla baca mesej awak kat shoutmix... thnks a lot sbb support zyla k.. zyla pun harap alfieyra akan jadi blogger yang baik jugak.. salam ramadhan... (^_^)

3 comments:

Niena Pengembara Ilahi said...

lama xsinggah sini.. apa khabar, sihat ke :D


SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN.. :D

Fathin Fazila Razali said...

assalammualaikum akak... selamat myambut ramadhan.. sakura sihat je. akak?

alfieyra_alip said...

sama2...xda pe2x cuma sekadar membari semangat je...btw selamat menyambut ramadhan ea... moga ramadhan nie menjadi yg terbaik ntk kita suma...menjadi yg terbaik pd Nya dlm suma pekara...insyaAllah...
~alfieyra~