Monday, August 01, 2011

hari pertama.. 1 Ramadhan...

alhamdulillah pukul 4.30 pagi tadim zyla dan Frya selamat bersahur..sekarang ni Fatin dan Fyra sedang lena melayan mimpi mereka semula.. sedangkan zyla masih meneruskan kerja2 zyla yang mmg tak pernah nak habis ni... so apa yang korg rasa dihari pertama bersahur ni... teruja ek??

apapun.. ni merupakan kali kedua zyla menyambut Ramadhan tanpa keluarga disisi.. entah mcm mana pulak dengan adik2 zyla yang kat asrama sekarang ni... Nadia bangun tak sahur tadi? yang paling penting.. mak masak apa sahur tadi?

wah!matahari belum naik lagi zyla dah nak story pasal berbuka...diakui, berbuka di Sarawak adalah lebih awal daripada Semanjung.. tapi itu bukan masalah bagi zyla sekarang ni sbb yang zyla nk fikir ialah nafsu ni nanti bila tgk juadah di bazar Ramadhan akan terkawal...

Selamat Menyambut Ramadhan zylamengucapkan buat fmly zyla, kawan2, pensyarah, guru2, jiran2, blogger2  dan seluruh muslimat dan muslimin di muka bumi ini.. ( dh macam nak sambut Raya pulak)

smoga hari pertama ni dpt ditunaikan dengan sempurna ya... jangan lupa terawih... zyla dah tunaikannya semalam.. sungguh tenang bila Ramadhan menyapa kita.





adik! bangun sahurlah nanti lapar pulak... hehe... semoga blogger tak buat entri2 di luar kawalan ya.. dosa2 ringan mcm ni minta di jauhkan.....

                                                      assalammualaikum. (^_^)

5 comments:

Ezad Skytech said...

semoga puasa hari ni berjalan lancar..=D

aimie amalina said...

walau dikejauhan...ingtan tu kukuh dala hati~
wee..
paham3.
camat pose ye!

Fathin Fazila Razali said...

@ezad: thnks...

@animie: yap... rindu dgn masakan mak zyla... semalat berpuasa juga..

IdaSahman said...

Selamat menyambut Ramadhan alMubarak;)

Fathin Fazila Razali said...

ida@ selamat menyambut Ramadhan buat ida juga.. :)