Sunday, September 18, 2011

Mereka sama tapi tak serupa

assalammualaikum...

hari ni bukan nak membincangkan mana-mana isu... cuma nak bercakap tentang 2 orang rakan blogger zyla ni.. zyla akui selama ni zyla banyak jumpa blogger-blogger yang boleh dikatakan hampir sama. sama dari cara penulisan mereka, gaya hidup dan peganggan mereka... dan lebh teruk lagi kalau diorang mmg kenal dan selalu menziarah zyla.. zyla apa lagi mmg anggap diorang ni sama je... padahal mereka adalah berbeza sama sekali.. huh.. inilah akibatnya oleh perangai lurus zyla.. nak tahu siapa yang zyla maksudkan?




seawal pembabitan zyla di dalam dunia blog ni blogger ni yang zyla  terawal zyl kenal.. syukur sebab dapat kenal dengan dia.. banya info yang zyla dapat dari sini..apapun meh zyla kenalkan dia ini siapa.. Nama sebenar dia Nur Hidayah Binti Ali atau hanya mahu dikenali sebagai Setinggi Syurga.. Bicara tanpa suara tu blog title.. apapun mahu merujuk atau menambah ilmu serba sedikit zyla akan ke blog dia.. kerap juga zyla ken sini tapi kadang-kadang tu zyla tak tinggalkan mesej kat shoutmix dia.. :"). segan lah.. hehe..Hidayah ini asal terengganu, dan sedang belajar dalam tahun dan semester yang terakhir.Dia study kt Universiti Utara Malaysia dan bakal memegang Ijazah Sarjana Muda Operation Management. for Hidayah, zyla ucapkan selamat maju jaya dan semoga menjadi insan yang cemerlang dunia akhirat... :")


blogger ini pun dah lama zyla kenal. dan memang zyla selalu komenlah kat blog ni.. hehe.. yalah kadang-kadang yang ni zyla ingatkan setinggi syurga tapi Menantinya Rumah Tua rupanya.. apapun, Baitiqal ni merupakan bakal guru suatu hari nanti. Untuk Baitiqal juga.. zyla ucapkan yang terbaik dan harap nanti menjadi pendidik yang sejati. Kalau tak ada cikgu maka tak adalah insan-insan yang berjaya hari ini. Terima Kasih.

hah! cubalah korang tengok sendiri dan bandingkan. mungkin korang jugak agak confused dengan diorang.. tapi apapun zyla akan sentiasa cuba untuk membezakn mereka. apa yang zyla blh katakan tentang mereka... mereka sama tapi tak serupa.. :")

zyla pun galakkan korang utk follow diorang... Insya Allah, kalau ada masa diorang akan update info-info yang berguna untuk tatapan kita semua.. 















































8 comments:

nooghulegha said...

thanks sbb sudi share 2 blog nie. dah follow. insyaAllah sama2 la kita berkongsi ilmu dunia dan akhirat.

Zyla said...

sama2.. ni autopublish.. baru publish hari ni.. insya allah kalau banyak lagi blog yang baik dn berguna zyla akn share..

~Setanggi Syurga~ said...

Assalamualaikum..

syukran jazilan coz publish pasai blog akak.. syukran dik.. Akak sendiri dalam proses pembelajaran.. tegur lah akak if akak tersasar di jalan Nya.. insyaAllah..

alakullihal..

Zyla said...

sm2 akak.. insya allah...kalau adik tersilap semasa menulis entri ni jemputlah utk menegur..

~Setanggi Syurga~ said...

dik comel..bukan setinggi syurga... setanggi syurga..he~

Zyla said...

thnks ut correction..salah lagi!

RuMaH TuA said...

Assalamualaikum...
Zyla comel...

Baitil 'atiqa ye...
Hee~~~
Suke dgn ayat...

"kalau ada masa diorang akan update info2" (kalau ada masa = jarang2 update)...

(^-^)y:- Menghargai semua komen2 bermakna dari zyla...

Zyla said...

tak apa2.. at least dlm sebulan ada jugak kan?? thnks..