Sunday, September 11, 2011

tahi lalat!

assalammualaikum dan selamat pagi!

pagi ni bangun tidur je zyla nak tengok jerawat yang tumbuh kat muka zyla. alamak! zyla memang tak suka kalau jerawat ni tumbuh sana-sni.. zyla rasa macam nak picit-picit je.. pastu muka zyla pulak yang merah semacam.. tapi pagi ni, zyla hairan dengan tahi lalat yang ada kat muka zyla.. zyla sendiri tak sedar sebenarnya sejak bila tahi lalat tu tumbuh kat muka. Posisi dia pun cantik je. :").. dan disebabkan tahi lalat inilah dulu masa freehair ada yang gelar zyla.. " Bawang Putih versi Malaysia". smpai sekarang ni pun gelaran tu melekat dekat zyla. tapi jangan ingat zyla suka dengan tahi lalat ni dulu... benci sangat, rasa malu je bila ada tahi lalat, kalau kecil tak apa, tapi ni.. huh! 

nak kata mak zyla yang buat, tak jugak. sebb  ada orang tua pesan kalau nak anak cantik buat tahi lalat. nak buat macam mana zyla pun tak tahu. yang zyla pasti mak memang tak buatkan untuk zyla sebab dulu zyla nakal sangat dan jarang nak lekat dengan mak zyla!haha~~ pengakuan jujur pagi-pagi ni..

kata orang tahi lalat ni ada maknanya tersendiri. nak percaya ke tidak? jangan percaya tapi kita ambik tahu dan kalau betul anggap sekadar kebetulan dalam kehidupan ni je.. zyla ada dua tahi lalat kat pipi, satu kat lengan dan bawah bibir kanan..

melalui sumber  Rahsia Tahi Lalat

korang tengok lah sendiri.. zyla segan nak share tentang tahi lalat zyla kat sni.. haha..~~~sengal!!



korang ignore je gambar ni... haha~~
entahlah celah mana zyla sama dngan dia ni zyla pun tak pasti...









2 comments:

Murnie said...

senyuman anda hampir sama !!!
kawaii!!!

Fathin Fazila Razali said...

@murnie.. ?? tulah pasai..