Sunday, September 18, 2011

follower yang ke-200 dan vector dari adamainaa..

assalammualaikum...

sekarang ni zyla dah boleh tersenyum sebab penantian zyla dah berakhir. petang tadi sebenarnya zyla sendiri tak sangka yang follower zyla akan mencecah 199 orang. blog zyla ni memang follower lambat naik sebab zyla buat blogwalking pun dengan blog-blog yang zyla follower je. 

Hari ni scroll dashboard zyla tengok blog adamainna..hari ni en.Adam kita tu rajin dan ada banyak masa. so dia tawarkan nak buat vector untuk sesiapa je..


vector zyla

                                                               sape rela jadi model

en. adam kita ni sebenarnya memang sangat2 rajin orangnya dan amat berbakat dalam mendesign2 ni. jadi zyla pun bagilah gambar zyla untuk dia buat vector.. sebab zyla rasa gambar tulah yang paling senang dan mudah untuk dia lukis.




zyla bagi gambar ni. ingatkan esok ataupun bila-bila adam akan bagitau gambar mana yang dia pilih untuk buat vector tu..

tapi beberapa jam kemudian zyla dapat pulak information dari en. adam kita ni yang gambar dh siap.
aik! cepat sungguh. tapi zyla tahu memang dengan penuh kesabaran jugak en.adam lukis gambar ni..

dan hasilnya..


untuk en. adam.. thnks a lot.. tak mampu nak balas dengan apa. dan komen dari zyla ialah.. anda terbaik! zyla suka sangat dengan vector zyla ni.. dan vector ni zyla dah letak kat dinding sakura ni.. :").. tak sangka yang ic blog zyla pun dari en.adam ni jugak. 

followers ke -200 hari ini!

tentang follower zyla memang tak kisah sangat sebab kalau kita banyak buat blogwalking baru ramai yang follow kan? tapi zyla hanya larat nak buat blogwalking kat blog yang zyla dh follow je. tapi sekarang dah ramai blog yang zyla jumpa.. ( zyla dah mengantuk masa menaip entri ni)... sebab tulah follower zyla lambat nak naik. tapi tak apa, janji ramai yang selalu singgah.

sebelum zyla umumkan siapa follower zyla yang ke-200 ni, terlebih dulu zyla nak umumkan siapa follwer zyla yang ke-100 ni sebab dia ni special sikit..

follower yang ke-100
            
                                                                  ratu lisa

                                                                

kalau semua nak tahu, cik Ratu Lisa kita ni baru je habis PMR.. selalu jugak zyla jadi silent reader blog dia.. baru je berusia 12 tahun. tapi entri-entri dia, korang bacalah sendiri.. so sweet.. sebab kebanyakkan follower zyla sekarang ni banyak jugak budak-budak sekolah tapi dah reti nak luahkan perasaan dan pandangan mereka tentang kehidupan ni. :").. memang budak sekarang ni lebih advance dari kita kan? apapun adik Ratu Lissa.. semoga nanti boleh jadi blogger yang baik.


follower ke -200


                                                      Radsmil The Blogger

macam mana zyla tahu blog ni. sebab tuan punya blog ni yang terjah blog zyla dulu.. oky, lepas tu zyla terjahlah balik.. wow!! amazing.. zyla terpegun dengan blog ni. kemas, ringkas dan menarik. zyla suka body template dia.. sekali usha.. laa.. stdy software rupanya no wonderlah advance blog dia. apa yang mampu zyla kata tentang blogger ni.. entri dia hari ni best! bagus untuk motivate diri sendiri. [ sini ]
hope korang pun akan follow blog ni ... interesting!!! 

tak banyak yang zyla boleh tulis untuk entri kali ini cuma ingin berterima kasih yang tidak terhingga untuk en. Adam sebab lukiskan vector zyla,untuk Adik Ratu Lisa dan en. Radsmil sebab jadi follower yang ke100&200... terima kasih banyak-banyak dari Laman Sakura Puteri.. semoga ketiga-tiga anda akan berjaya dalam dunia blog ini. 



p/s: tak tahu kenapa.. tapi sejak semalam zyla rasa terlalu dekat dengan semua orang. zyla rindukan mereka yang selama ni selalu ada disamping zyla, berkongsi cerita dan kenangan bersama zyla. Tak kisahlah sahabat di blog ataupun dimana saja zyla sentiasa diburu rasa rindu. Thnks jugak untuk junior-junior zyla yang sentiasa mengingati diri ini. Tak lupa jugak untuk Admin ke-2 sakura, en. Qayum, sebab sudi sokong zyla.. thnks a lot. Tapi apapun zyla masih berharap semoga satu hari nanti kehidupan zyla akan menjadi seperti yang lalu. salam sayang buat semua dari Fathin Fazila Razali.   ♥





5 comments:

radsmil said...

tq letak blog sya kat entri zyla^^...

Zyla said...

terima kasih jugak sebab jadi follower zyla yang ke 200.. :)

Lissa said...

wah terima kasih.. cuma saya baru habis UPSR, bukan PMR. PMR dua tahun lagi, hehe.. terima kasih zyla.. cantik vector tu..

Zyla said...

laaa... eleh.. sorry adik... akak ngantok sangat masa buat entri ni..

Lissa said...

hehe.. selalu jadi silent reader?
>,<