Saturday, September 10, 2011

Fan Page Laman Sakura Puteri!

assalammualaikum...

alahai... satu hari ini zyla memang habiskan masa untuk buat blogwalking, menterjah, menfollow dan mengomen.. kalau komen pendek-pendek tak apalah jugak.. ni.. mak aii!! baik zyla buat entri sendiri jelah.. hehe.. tak adalah.. dah diorang suruh komen, zyla komen lah dengan sebaikn-baiknya.. tapi kebanyakkan diorang yang zyla komen panjang-panjang tu mesti pening baca kan? zyla tak mengarut oky! at least zyla bagi pendapat yang agak bernas dan bukan omong kosong!

bukan itu yang zyla nak cerita... oleh sebab tak ada benda lain zyla nak buat so hari ni zyla ambik keputusan untuk buat Fan Page Laman Sakura Puteri ni... tujuan zyla buat begitu adala untuk mengedik je!!! so terpulanglah kalau nak like ke tidak... tiada paksaan oky!

memang agak payah jugak nak buat tadi sebab 3 kali cubaa zyla tak menjadi..dah macam-macam zyla taip kat Google tu, dan akhirnya zyla jumpa jugak blogger yang boleh bagi toturial untuk letak Fan Page dalam blog ni.. alahai.. yang zyla follow jugak..

kepada sesiapa yang nak letak Fan Page jugak dalam blog korang boleh rujuk sini.. settle..


korang akan confused macam mana nak letak link tu kat URL.. jangan letak URL blog korang je tapi korang letak URL fan page korang tu kat situ.. baru menjadi k..

tak faham?
tengok gambar kat bawah ni..
sebelum korang nak ke proses untuk buat Fan Page blog korang, make sure korang cpoy dulu likn fan page korang dulu.. lepas tu pilih " GET CODE" dan korang pilih..iframe ..pastu copy and paste..

Insya Allah kalau menjadi..
kalau tak jadi tu korang cuba 2 atau tiga kali oky...


alhamdulillah... satu lagi perkembangan untuk Laman Sakura Puteri ni..

kalau sudi dan suka silalah "LIKE"
kalau tak suka tu tak payahlah like..
kat sini tak ada unsur paksaan...








2 comments:

Nuur mutiara said...

salam..tahniah zyla dah ada fanpage..great ! :))

Zyla said...

@nuur... terima kasih.. bukan apapun.. sekadar suka2 je..:")