Thursday, September 29, 2011

bukan jadi macam saya, tapi jadi lebih baik dari saya.

assalammualaikum...

walaupun tengah hari ni kepala zyla masih diserang headache, tapi setelah baca komen pada entri boleh zyla terus update status kat FB dan terfikir nak buat entri ni..


komen dari oli-go





status dan komen di FB


terima kasih buat sahabat zyla, Fairul Zuandi sebab bagi zyla nasihat dan pandangan. persoalan dari dia buatkan zyla terfikir.. apa yang orang dapat dan fikir bila baca setiap entri yang zyla tulis. zyla tahu setiap entri tu bukanlah berkaitan dengan aktivit-aktivit kehidupan zyla yang menaik untuk dikongsikan bersama.. tapi kebanyakkan entri zyla memang berkaitan dengan isi tersirat yang ada dalam diari kehiudpan zyla. zyla tak boleh nak cerita dengan terbuka dekat sni. tapi apapun terima kasih bagi yang sudi membaca dan beri pandangan zyla amat hargai semua tu. 

buat oli-go,

tiada apa yang ada dalam diri zyla untuk dicontohi dan sebarang keistimewaan yang boleh awak nampak.. cuma zyla hanya boleh katakan.. kalau menghadapi apa jua masalah. jangan sesekali berputus asa. ingat Allah SWT sedang menguji kita.. jangan kata mahu jadi seperti saya tapi jadi lebih baik daripada saya..




4 comments:

aamalinaazman said...

weeeeeeeee
betolll!
teruskan usahaaaaaa

Zyla said...

insya allah.. muhasabah diri.

kathy said...

sama2 kita terus berusaha utk jadi yg lebih baik..amin..

eh, terkelaka kaka semenanjung indah..teehee ^^

Zyla said...

hahhah!!! besalah akak... kmk pun kdg2 tersasul.. :") auk akak...