Monday, October 31, 2011

tulisan zyla dapat menyentuh hati??

assalammualaikum...










pagi-pagi lagi zyla dah tengok Sakura ini. zyla selalunya akan baca balik entri yang zyla tulis dan tengok kalau-kalaua ada komen kat situ. alhamdulillah sekarang ni setiap entri zyla tak pernah kosong dengan komen. 

sejak akhir-akhir ini zyla perasan setiap apa yang zyla tulis tu kadang-kadang menyentuh perasaan orang lain. adakala apa yang zyla tulis mengingtkan diri mereka tentang sesuatu dan masa silam, ada pulak yang baru terfikir tentang apa yang zyla katakan. 

zyla memang suka berkongsi dan tak kisah berkongsi. apa jua yang zyla tulis dalam blog, semuanya datang dari hati zyla. dari kehidupan sebenar zyla. zyla tahu kalau kita menulis tapi kita berbohong apa yang kita tulis tak kan lekat  di hati orang. 

Zyla tak promote blog ini suruh orang baca.. sebab malu. entah apa yang merapu tetiba ada orang suruh orang baca. biar mereka baca sendiri. seperti zyla jugak, banyak entri yang zyla baca stiap hari. banyak perkara yang zyla jumpa setiap hari . dan banyak benda yang blogger tulis membuatkan zyla belajar erti kehidupan ni. terima kasih blogger sekalian.

lagi-lagi dengan suasana blog yang zyla sengaja pilih tema romantik kali ini. zyla nak orang masuk kat sini dan raa tenang. carilaha apa yang korang nak. mana tahu ada kan?

zyla akui penulisan tak sebaik mana tapi sekarang ni tengah memperbaiki supaya menjadi lebih baik. Insya Allah. 

kalau siapa nak tahu kenapa zyla pilih lagu TANPAMU.. sbb selama ini itulah situasi zyla. zyla kat sini tanpa mak ayah, adik-adik dan orang yang zyla sayang. 



2 comments:

♛ Azie Azra ♛ said...

blogging dgn happy. kalu org dpt manfaat dr penulisan kite,lagi ah baik =)

Zyla said...

Insya Allah..