Tuesday, October 18, 2011

anak buah angkat.

assalammualaikum...

nur batrisya qaireen   

Nur Batrisya Qaireen

Sejak dulu dan sehingga sekarang ni, zyla ada 2 orang abg angkat dan sorang kakak angkat. Alhamdulillah, kteorang masih lagi berhubung walaupun jarang dan zyla tak pernah lupakan mereka walaupun kteorang berjauhan dan pernah lost contact.. mungkin ada sesetengah tu yang lost contact terus kan? tapi zyla tak.. sebabnya hati ni sentiasa teringatkan mereka dan mendoakan untuk kesejahteraan mereka walau dimana pun mereka berada.. sebab kan mereka... Zaidi HaraNurul Amira & Faridi Mohamed Basri zyla dapat rasa apa itu erti kasih sayang dari kakak dan abg.  ayat skema~~~


tapi sekarang ni, zyla dan mereka masing -masing sibuk dengan urusan hidup. ada yang bekerja dan belajar. tapi yang terbaru, rupanya abg zyla Zaidi tu dah ada baby.. (gambar kat atas tu). Alhamdulillah, baby ni lahir 5 Oktober yang lalu..

Zyla tumpang gembira untuk abg zaidi zyla dan wife. Insya Allah kalau ada kesempatan zyla akan ke Sibu untuk jumpa diorang. Last sem pun kebetulan jugak bila ke Pasir Gudang dapat jumpa dengan abg Faridi zyla.. dan sekarang ni berharap nanti dapat jumpa Kak Mira zyla pulak . tapi sayangnya nanti zyla cuti sem diaorang masuk kuliah.. 

apapun, zyla takkan pernah lupakan mereka meskipun sekian lama tak bersua. Memanglah bukan adik beradik kandung.. hormat zyla masih ada untuk mereka..

okeh.. masa tak mengizinkan zyla sebenarnya.. esok ada test.. 


utk abg zaidi zyla... tahniah sebab dah jadi seorang ayah..semoga nanti ada yang kedua, ketiga dan keempat bakal menyusul oky??

utk abg faridi zyla pulak, cik abg.. bila nak tamatkan masa bujang ni? nanti jangan dh nak kahwin bagitau adik pulak... bagitau awal2 tau.. haha..

utk kak mira zyla.. hope akan berjaya nanti.. miss u a lot.. hope kita boleh jumpa.. melaka dan bangi ni actually taklah jauh sangat. 



untuk baby Batrisya...,

assalammualaikum sayangku..
walaupun auntie belum berkesempatan untuk mendukung atau mengucup ubun2 mu,
auntie doakan semoga Batrisya ,
akan membesar jadi anak yang solehah
untuk ayah dan umi k?

sentiasa ingat akan pengorbanan ayah dan umi dari kamu dalam kandungan,
sejak dilahirkan 
dan apabila sudah besar nanti

Insya Allah
ada jodoh kita akan bersua juga. 

salam kasih dari ibu saudara mu, Fathin Fazila

5 comments:

kathy said...

cute!! geram mun nangga nembiak mcm tok..apa2 pun semoga hubungan ktk dgn cdak berkekalan sampei bila2..

merahitujambu said...

comelnyaaaaa

Zyla said...

akak kathy: yalah... kmk pun.. semadi belum nemu nya gk.. amin akak...

merah jambu:batrisya ni mcm mama dia.

A.I.N.S.Y.A.H said...

comelnye nama die.. moga2 jd anak yg baik ye batrisya.. ;)

indahhiasan said...

comelnye dia..siap senyum lagi..