Friday, April 13, 2012

Financial Accounting 3 dan Fathin Fazila

sekarang ni tepat pukul 12:21 tengah malam. bermaksud dah masuk hari Jumaat. pantasnya masa berlalu. syukur alhamdulillah bila dengar berita amaran Tsunami kat Malaysia dah ditarik balik.


http://www.emocutez.com.. letih. itu sahaja yang keluar dari mulut zyla sejak bulan Mac yang lalu. sebenarnya ada jugak sayu dihati zyla bila tengok entri zyla.. sejak bulan Oktober yang lalu memang tak pernah lebih 10 entri yang zyla hasilakn. itu bermakna bukan semua benda zyla akan kongsikan kat blog ini. perlu ada pendirian supaya orang senang nak baca blog kita kan??? ish2.. walaupun tak ramai follower tapi zyla tahu yang membaca tetap ada kan3?? mana taknya, setahu dan seingat zyla.. bulan lepas zyla tengok yang baca blog ni dari mula zylla berblog hanya 5,000 lebih tapi hari ni tengok yang view dah cecah 7300.. alhamdulillah.

setiap kali buka blog dan dengar lagu rasa bosan pulak kan??? so zyla dah decide nak tukar lagu. sedap sikit. tak lah guna lagu yang sama dalam tempoh yang lama kan? zyla pun boleh jadi jemu. 


bukan cerita pasal blog yang zyla nak tulis. memandangkan sekarang ni zyla dah sem 4 dah nak dekat final dah pun, jadi saat2 keemasan macam ni zyla nak sebaiknya untuk mencatat perjalanan akhir zyla sebagai mahasiswi. 

hari ni merupakan hari terakhir zyla dan sahabat dengan subjek Financial Accounting. alhamudlillah... kiranya nilah hari terakhir kteorang belajar mengira untuk subjek utama, Financial Accounting 3. dari tingkatan 4 zyla kenal dan rapat dengan semua pengiraan dan formula account akhirnya zyla berjumpa dan memberi salam perpisahan buat sesi pembelajaran itu. 


setebal 901 muka surat. memang laa tak semua topic dalam buku ni kteorang stdy tapi hampir separuh. Buku nilah yang kteorang bawa ke hulu ke hilir dari sem lepas dan akhirnya pada hari ini. tak terkata .

zyla doakan semoga pengajian zyla akan berakhir dengan baik. semoga masih ada kesempatan untuk zyla kekal dalam bidang perakaunan ni. mana tahu layak pulak ambik ACCA kan?? semoga. 

## dah pukul 1 ni .. zyla nak lelapkan mata kejap.. lepas tu nak bangun lagi.. lebih awal dari biasa. 


No comments: