Sunday, April 15, 2012

aku juga manusia biasa!

hmmmm.... mulut ni nampak aje diam, tapi hati tengah berperang dengan kesabaran. Tengah khusyuk zyla menaip zyla tetiba boleh teringatkan sesuatu. sesuatu yang berlaku semester lepas dan perkara tu berlarutan sehingga hari ini. tercabar hati zyla ni sebenarnya. dahlah memang banyak nak kene sabar, ni pun nak wat zyla sabar jugak. boleh MELETUP tau kalau macam ni.http://www.emocutez.com.. 

zyla harap sangat-sangat dan sangat berharap semoga sahabat zyla yang sorang ni akan sedar jugak nanti.. wahai sahabat! janganlah buat perangai lagi. kteorang dah tak larat nak sabaq dengan hang.. kan dh cakap utara nih..

pening sebenarnya kepala zyla fikir masalah yang macam ni. semua mesti akan mengadu dengan zyla. hal yang kecik pun diorang akan  mengadu.. tapi macam mana zyla nak selesaikan??? bukan tak mampu, zyla malas sangat2 nak buang tenaga ni nak berbalah dan zyla amat faham kalau zyla dah berhujuh siap dengan hadis-hadis jap g keluar dari mulut ni.. lagiupun dah nak habis pengajian ni zyla harapakn semoga ada penghujung yang baik untuk setiap pertemuan ini. lepas ni ta taulah dapat jumpa lagi ke tak. 

tapi adakah sahabat akan faham??? tak faham kan??? tak mampu menegur melalui kata-kata, zyla cuba dengan hati! 

akan tetapi hakikatnya zyla hanya insan biasa.. bahu kiri dan kanan pun dh berat sangat ni.. kepala jangan cakap laa,, dah berapa banyak fomula akaun yang jam dalam otak pun zyla tak tahu.. itupun belum campur dengan masalah-masalah tersembunyi yang lain.. semuanya berkaitan dengan kesabaran hati..http://www.emocutez.com .. dah tak tertanggung lagi sebenarnya.. setiap kali dengar berita lain mesti dada rasa sendat sangat2... payah lah macam ni.. nak study pun tak senang..

kenapalah.. kenapa?? manusia ni banyak yang suka tinggikan ego??? ada apa dengan ego korang??? tak ada apa2 pun.. kosong tau tak?? zyla jamin EGO AKAN MEMBUATKAN KORANG MENYESAL. hambik kau.. aish...

beberapa minggu lagi ni nak final exam, zyla berharap sangat tak ada apa masalah lagi... dah tak  ada mood nak study sekarang ni.. tak payah nak berdoa moga cepat2 habis study.. kang cepat2 habis banyak benda tak dapat diselesaikan antara manusia...

manusia owh manusia! 


No comments: