Sunday, September 02, 2012

giliran kamu.. saya sudah hampir selesai.

assalammualaikum...


zaaaaaaaaaaappppp!!!!! protttttttt!!!!

masa untuk zyla update entri.. tak tertunai hajat dihati nak update pasal event Janji Ditepati Merdeka yang zyla join hari tu.. tak apalah.. jap g kongsi gambar.. tengok siapa yang zyla jumpa. jeng2..


tadaaaaa!!!! tengok siapa yang zyla jumpa.. ehem222... sila tumpukan perhatian kepada yang berdiri disebelah kiri zyla... ( riak budak ni<<).. 

memang tak sangka dapat jumpa... para menteri duduk depan barisan kteorang masa persembahan.. 
dan paling terharu bila masa nak duduk.. diorang jadi serba salah.. sebab kteorang dah duduk bersila and ayah Dafi ni tertiba cakap..
" why not we sitting  on the floor?? its better."

wahh!!! tak sangka sangat..
dan paling menambahkan semangat malam tu
bila Dato Sri Hishamuddin , berdiri depan kteorang dan laungkan " merdeka" 3 kali..
memang best!


eyh! dah terupdate pasal merdeka pulak.. hehe.. apapun bulan september dah menjelang tiba.. zyla??? tak ada perubahan pun.. akan tetap sibuk dengan study.. dan itu dan ini.. lalalal~~~ perkara biasa yang akan dihadapi oleh student final year. 

tapi!!! berbeza pulak bagi sahabat-sahabt zyla lepasan STPM sebb mereka akan menjalani kehidupan seperti zyla... lawak laa jugak bila diorang text zyla and cakap.. "" tamooo!!! duduk sini beb!!! bosan! nak rumah!! nak rumah!!!. huh!  baru kau sedar betapa bermaknanya rumah itu kepada kita. 

apapun, zyla ucapkan congrates kepada semua yang berjaya masuk ke IPTA.. semoga korang akan menjadi cemerlang, gemilang dan berbilang-bilang nanti. bersabarlah sahabat-sahabatku  sbb nanti 3,4 bulan korang akan merasa betapa syoknya jadi mahasiswa.. 

rasa2nya apa lagi zyla nak tulis ni ek???? kalau nak menulis memang nak panjang2 sebab tengah banyak idea ni.. tapi hajat sekali lagi terpaksa dibatalkan sebab nak sambung study taxation malam ni..



hah! sekali lagi.. nak study malam  ni kenekan teman.. teman yang memahami.. tu dia diatas sana.. teman sejati zyla.. buku dan jajan.. best punye teman.. haha..kalau diberi pilihan zyla nak mak atau ayah yang temankan zyla.. itu baru syok.. okh!!! kene berhenti menaip sebab azan isyak dah berkumandang bermaksudnya marilah kita tunaikan tanggungjwab yang pasti ini.



1 comment:

Sya_Merpati Putih 88 said...

wah mesti seronok dpt jadi salah seorg peserta yg buat persembahan masa hari merdeka...untungnya awak...=)