Wednesday, September 19, 2012

19 September

assalammualaikum...

alhamdulillah... 19 September sudah hari ini... tarikh yang saya nantikan makin menghampiri. ^^.


bersahabat.

saya banyak melukakan hati insan yang bernama sahabat.
saya tahu mereka bawa blog ini dan pantau saya dari laman muka buku.
harapan yang tak pernah putus dihati
semoga persahabatan kita akan berkekalan
janganlah berkecil hati tatkala saya tunjukkan gambar bersama sahabat yang lain
tak ada niat untuk membuatkan awak cemburu.
tapi saya tak ada daya untuk tunjukkan kepada awak,
bahawa kita masih lagi sahabat
sebabnya awak masih terasa dengan keburukan saya
dengan hati yang rendah dan niat mahu kita bersahabat kembali seperti biasa
maafkan saya andai hatimu sudah terbuka untuk memaafkan saya. 
saya pun rindukan awak. 


No comments: