Sunday, August 26, 2012

tempat yang sebenarnya.

assalammualaikum..

dengan ini zyla memberitahu bahawasanya zyla dan adik zyla (Fahim), syafiq, fiqri sudah selamat tiba di asrama masing2.. ehem2.. sudah diketahui ramai dan amatlah difahami oleh kedua ibu dan ayah kami bahawa kami ni memang tak akan adenya nak belajar masa kat rumah walaupun mak monitor Syafiq, Fiqri n nadia n ayah pulak menjaga zyla dan Fahim.. tyme raya diorang kasi " honeymoon"" time untuk kteorang.

oleh sebab, kami ni bukanlah murid lagi lagi tapi dah bergelar, pelajar sekolah menengah dah nak habis dah pun ( Syafiq), mahasiswa n sisiwi ( zyla n fahim), budak asrama penuh ( Fiqri), sendiri mau ingatlah bila nak belajar kan. nanti cakap dekat mak ayah " kteorang dah besarlah.. dah boleh fikir".. hah! ambik engkau.. sekarang boleh fikir ke tak.. raya dah habis.,. bukan .. cuti raya dah habis.. raya tak habis lagi.. kuih mybe habis dh.. n duit raya pun sama.

so, zyla hope zyla dan adik2 akan mula bekerja keras (padahal menyesal) untuk habiskan segala homework yang tak disentuh langsung pun masa raya dan prepared untuk exam yang bakal mengunjung tiba.

kat rumah memang tak jadi nak study.. bila masuk asrama barulah buku itu jadi sahabat baik.. ish2.memang tak boleh jadi.

No comments: