Thursday, August 09, 2012

sakura tak pernah sunyi

assalammualaikum...

sekarang ni jam tepat menunjukkan pukul 2.43 pagi... kat mana zyla sekarang? kat MCD PKNS , bangi.. keluar ni pun sebab nak siapkan slide show and whatsoever utk presentation esok. dari pukul 10 malam tadi kat luar dengan kak Fara, Hafiy, Amri, Ika, Faza, Fahmi, Amirin, Syed, Niza, kak Emy, Razif, Rauf.. haa.. banyak tak geng kteorang..??



menulis blog sebab suka-suka aje.. rasa macam masa terluang terisi. kalau nak cakap apa pun tak kisah sebab ini blog zyla. tak semua orang ada masa nak dengar apa yang kita cakap. dan kadang kala kalau ada isu yang kita minat tak semua orang pun minat dengan isu tersebut. paling kurang pun diorang akan post dekat fb and mulalah orang lain like tanpa sebab dan komen yang tak sepatutnya. tak menarik langsung. zyla suka sangat kalau ada orang perkembangkan lagi isu semasa. kaji, fikir, cari punca, analisis keadaan dan buat konklusi tentang sesuatu isu. contohnya pasal Malaysia yang mendapat ranking ke 36 dalam menjaga adab sopan.. teruk kan ??? tapi benda ni zyla tak post kat fb.. hmm.. tak tau apa lah yang akan orang komen.

so tulis aje kat blog. walaupun seorang yang komen, itu sudah cukup bagus. bukan nak kata, tapi zyla memang suka berbual. tapi bukan benda yang kosong dan tak ada faedah.. kalau cakap kosong mesti banyak  yang tak suka zyla. kan? tapi buktinya orang komen lebih banyak dari entri yang zyla hasilkan. terima kasih sebab sokong zyla sebagai blogger. syukur sangat. ^_^

cuma follower aje yang tak banyak.. tak ape kot sebab itu dah tak penting sebab zyla tahu zyla dah ada pembaca dan pengomen setia. walaupun tak pernah jumpa zyla tapi mereka lebih mengenali dan faham setiap apa yang zyla cakap.

itu sahabat melalui alam maya. sahabat alam nyata tetap bermakna. orang selalu cakap muka zyla muka rezeki.. peace! alhamdulillah sebab bulan puasa ni murah rezeki zyla... lagi2 awal puasa.. banyak kawan2 kat hostle yang hantar kuih, bubur, dan macam2 lagi kat bilik sampai tak habis makan. lepas tu ada pulak jemputan nak berbuka kat luar. bukan dengan calang2 orang tapi dengan budak GMI, lecturer UKM.. wah! rasa macam diri ni masih lagi kecil dan tak setaraf dengan mereka. tapi itu lah yang membuatkan zyla bersemangat dalam study.

alah! lupa pulak nak cakap pasal view sakura ni.. ^_^. dah cecah 11,000 lebih. alhamdulillah.. mungkin kalau dah cecah 50,000 zyla akan tutup sakura ni.. cukuplah menulis sampai kat situ .. kang banyak pulak yang zyla mengadu kat sakura ni.. hehe..

hmm.. oky.. dah tak boleh nak update sebab amri dan hafiy kteorang balik.. tapi diorang nak mamam dulu kat  sini,.. nilah kali pertama overnight.. tapi bukan sengaja tau.. sebb nak siapkan assgnmnt aje. oky, gud bye.. selamat bersahur. 


No comments: