Saturday, October 13, 2012

hari sabtu

assalammualaikum...

hari subtu sudah tiba.. masa untuk manaengemas bilik!! Hoorraaayyy!!!
 kalau hari sabtu selalu macam ni. bangun pagi sabtu konfrm kene buka lappy dulu.dengar lagu, facebooking, blog and kemudian tengok movie..

kalau malam sabtu, mesti akan malas sedikit.. macam semalam.. mentang-mentang laa hujan, zyla terus bantai tidur! nak tebus tak cukup rehat minggu ni.. tapi Insya Allah hari ni akan bekerja keras untuk selesaikan semuanya.,

mula-mula zyla kene pergi cari sarapan pagi.. waduh2.. tapi selalunya dapat roti aje.. tapi asalkan ada susu.. selamat sudah perut zyla.. 

lepas tu barulah nak kemas, sapu, lap, mop, basuh baju dan senaraikan apa sahaja yang zyla perlu siapkan hari ini.. drama adam hawa episode terbaru selamat zyla dowloand dengan jayanya.. so lepas ni masa nak mengemas sorang-sorang sebab rumate balik, ada laa jugak riuhnya bilik ni.. 

cuaca kat bangi pagi ni tak berapa cantik, mendung berarak mengikut kalbu..tapi hati zyla tak macam tu hari ni.. kene semangat sebab nak exam dah! selesaikan semua assgment n report, then baru boleh bernafas dengan leganya.

memangkan jadual zyla agak padat dan dijangka tak akan ada masa minggu depan, sebabnya hari isnin ada lawatan ke audit firm dan quiz untuk taxation, selasa ada test 2 audit, rabu quiz kalau tak silap, khamis insya allah free skit, tapi jumaat zyla ada test account theory and practice dan jugak mybe presentation terbesar untuk project kteorang dan jumaat jugak kene hantar assigment group untuk taxation.. wallewey!! amacam.. ada bran??? jadual yang agak berterabur ini agak mmencabar daya tahan zyla

so just wish me luck , hope every single thing i can settle all this matter without  any complain.. ^^. 

*percaya pada diri sendiri! 



No comments: