Wednesday, October 17, 2012

2 hari lagi.

assalammualaikum..

waaa!!!!! sekarang ni zyla tengah melalui masa2 yang agak singkat dan terlalu padat...
tapi macam -macam jugak kejadian yang indah-indah berlaku dalam minggu ini. sungguh indah dan bermakna!! apa dia??

pertama, senior-senior zyla.. kak piqa, kak rien, kak yana, kak ida, n kak fara dah convo!! wow! macam tak percaya sabtu lepas zyla jumpa dengan kak piqa.. ^_^. alhamdulillah, sebabnya zyla sendiri yang melihat mereka bertungkus lumus dan bertahan untuk sampai ke tahap ni. dan sekarang zyla pulak yang odw ke situ!

dan minggu ni jugak adalah minggu terakhir semester 5 buat zyla..dan semester depan zyla tak akan nak update pasal g kelas, assignment , tak cukup masa dan segala berkaitan dengan kolej lagi sebab dah masuk musim praktikal. sekarang ni masih belum tahu kat mana nak praktikal .,. sebabnya dah kene tolak beberapa syarikat.. bukan tak cukup syarat, tapi dah penuh daa..

dan yang lebih mengembirakan hati yang kecil ini ialah.. mentor zyla, telah pun selamat melahirkan anak perempuan.. waaaa!!!! tak terucap dek kata2 sebabnya hati zyla kuat mengatakan anak dia mesti gurl lah!! okylah kalau ank tengah2 tu perempuan, ada abg nak jaga dia nanti.


inilah teman seperjuangan zyla!
kenal dari semester 3 dan sekarang sama2 bekerja keras untuk tamatkan pengajian ini dengan hematnya!


tahniah !!!
buat mereka yang telah berjaya menamatkan pengajian dengan jayanya
doakan zyla pulak lepas ni ye!
^_^


* walaupun dalam kepala ni banyak benda nak fikir sebab dah nak final dan praktikal. zyla perlu lebih bijak uruskan masa dan emosi. tak nak ada apa2 perkara lain yang menganggu selain dari masalah praktikal. fokus zyla sehinggalah habis nanti dan sehingga grad.. hanya untuk pengajian ini. sebb tulah zyla tak ada minat atau perkara lain yang boleh menganggu diri dan kehidupan zyla. 




No comments: