Saturday, April 16, 2011

yes..akhirnya menjadi....!


Assalammualaikum...
syukur alhamdulillah..akhirnya aku berjaya juga mencari password sebenar blog aku yang pertama ni..aduh..mmg parah lah kan... password sendiri pon blh lupa... but anyway, start from today.. this blog will be apart of my life.. 

apapaun sblm bermula seegala-galanya disni
aku nk perkenalakan diri aku
nama sebenar aku FATHIN FAZILA RAZALI(dgn bangganya)
aku mmg suka n bangga dgn nm yang mak ayah aku bg
kerana nama inilah hari ini aku terus berjuang dan mempertahankan niat aku untuk menentut ilmu..

anyway, aku asal org sarawak..wah sarawakian gitu..
skrg umur aku baru je 19 thn wlpn ta genap lagi..huhu
skrg aku tgh stdy sem2 kat KOLEJ PLOY TECH MARA BANGI..
aku ambik jurusan Perakaunan ( AA101)..

Aku mmg nak ada blog sendiri spy aku blh tulis apa je cerita yg ada dlm kepala dan hati aku..
sebagai seorg perempuan yg mmg sifatnya sensitif 
aku mmg agak sensitif dgn environmet aku
so kdg2 tu aku tlalu byk idea tp ta tau mana nk luah
so aku dh dpt password blog aku
mmg kerja aku update bloglah kali ni
to my fb..sakuraputeri8@gmail.com bye2 k cyg... 




inilah aku..Fathin Fazila Razali 

No comments: