Thursday, April 21, 2011

happy birthday to my brother.... Fahim Farmizi, Fahim Fadzali n Fahim Fiqri...


HEHEH... pagi ni dgn mood yg ta seberapa n kepala yang pening.. aku terdetik nk bukak fb.. loorr.. yoo kaaa... apa tu.. rupanye hari ni birtday adik kesayangan aku Fahim Farmizi.. 11 april yg lalu birtday adik aku yg ketiga, Fahim Fiqri.. dan yg akan dtg.. 11 Mei adik aku yg kedua tu pulak.. Fahim Fadzali.. so aku nk ckp adik2 aku dh naik bujang... wakakak....

ni birtday kiteorg adik beradik..

Fathin Fazila Razali

19 Disember 1992 (19 thn skrg)
lahir kat Kuching

Fahim Farmizi Razali

21 April 1994
lahir kat Miri( 17 thn)

Fahim Fadzali Razali

11 Mei 1995( 16 thn)
lahir kat Bintulu

Fahim Fiqri Razali

11 April 1998(13thn)
lahir kat Kuching

Farah Nadia Razali

1 November 2001( 10 thn)
lahir kat Kuching

sweet kan.. smua nm mcm sama je... tarikh lahir kiteorg smua msti ada no 1.. 

adik2 along...
maafkan along sbb blm jadi kakak yg terbaik utk korg..
along ta de harta karun yg banyak nk hadiahkan korg apa je yg korg nk..
alg belum ada kmampuan nk bwk korg jalan2 kat tmpt yg best2
along ta sebaik kakak2 org lain

tp adik2 along yg along sayang sgt ni..
along sntsa doakan kejayaan adik2 along ni...
along hanya ada korg je sbgai semangat along

dsbbkan korglah alg ta pernah nk tunjukkan kesedihan or kekecewaan along
sbb along ta nak korg tahu along sedih or kecewa
along jadi kuat mcm ni pon sebab semangat korg

adik2 along..
hari ini along bangga dgn kejayaan korg..
good job!
satu hari nanti along harap kita adik beradik dpt balas jasa mama n papa k...

yang terahir along nk pesan..
jaga diri elok syg2ku...
hanya korg buah hati along buat slama2nya..
skrg along ta pernah menyesal memilih korg drpd org asing...

sbb along tahu.. kasih syg korg utk along adalah sehingga akhirat...



huhu..sedihnya hati ini rindukn adik2 aku yg nakal tu... terasa sungguh sekejap ms berlalu.. mereka yang aku lihat dahulu msh hingusan kini sudah meningkat remaja..
sudah mula menilai baik buruk..aku doakan adik2 aku akan menjadi insan2 yang berjaya dunia akhirat dan banggakan mak ayah aku...

hapuskan kesayuan dhati ni.. n utk adik2 along.. this is ur cake... hehehe



ni kek utk fahim Farmizi sbb dia pakar main menatang ni..




ni pulak kek utk Fahim Fadzali sb dia suka mlukis benda yg mcm ni..




haha.. yg ni utk Fahim Fiqri.. sbb adik aku yg ni cute!


dok tgh gmbr kek n nama adik2 aku je.. aku pn nak share gmbr adik2 jugak..


 Fahim Farmizi.. 
skrg ni tgh standby nk berperang dgn spm hjg th nanti..sklh kat mrsm betong..




Fahim Fadzali...
yg kat belakang tulah.. yg 2 mempelai ni mak ayah aku...
skrg f4 kat SM Vokasional Betong ambikSeni Bina.. 






Fahim Fiqri dan Farah Nadia..
haha ambik kau.. dahysat tak adik aku.. mmg best lah kan hp aku utk photo diorg ni
Fiqri@EE ni f1 skrg kat MRSM Betong jugak...Nadia pulak msh kat klh rendah lagi...







No comments: