Sunday, April 17, 2011

Good Morning!

aA





good morning.. wakeup everyone... hahaha...skrg ni baru pkul 8:09 pagi.. adakah terlalu awal ataupun terlalu lewat utk bangun di hari ahad yang penuh dgn kemalasan ni??? owh tidak... jgn amalkan bgn lewat ye.. nanti ta de seri diwajahmu.. wakakak

anyway.. jam hp aku lewat hari ni... lewat 2 jam.. so mmg aku terlepas n terkandas solat subuhlah kn.. ssgh aku tak sangka.. pagi ni jugak.. rumate aku baru dpt berita yang atok dia dh meninggal pagi td.. 
Takziah kak Rien.. 

yang datang pastinya akan pergi
yang bertemu pastinya akan berpisah
so sebagai manusia kita kene redha dgn takdir ini

al Fatihah utk famliy kak rien..

eh.. aku ni dok update blog.. ta de kerje ke,,
hmm..ada lh kerja.. esok ada test financial accounting
hurm... subjek ni... aku kene usha hari ni utk fhm n knl pasti formula2 yg ptg..

conclusion utk pagi ni adalah...
baik aku g mandi, cuci baju n mulakan ulangkaji.. haha
my new blog.. sakura puteri... sabar ye. t ada ms aku edit kau lagi.. 
tatatata..<<3

No comments: