Thursday, January 26, 2012

mujarabnya petua zyla! (^_^)


 assalammualaikum..

petang-petang yang penuh dengan ketenangan ini
yang juga  turut diisi dengan kepenatan dan keletihan sejak balik dari kolej tadi,

zyla gagahkan juga jari jemari ini untuk menaip,
dan berkongsi sesuatu dengan korang semua.

hah!
ini yang membuatkn zyla rasa hebat,
sebab sekarang dah ada petua sendiri.
paling mujarab dan berkesan
ternyata hebat!
tidak rugi kalau korang mengamalkannya.


kawan-kawan selalu mengadu dengan zyla ,

 tidur tak lenalah,

http://www.emocutez.com

badan rasa tak sedaplah,
http://www.emocutez.com


rehat tak cukuplah

http://www.emocutez.com

disebabkan zyla ni sahabat yang agak caring dan penyayang. (sila senyum),
zyla pun mula mensyorkan kepada semua kawan-kawan zyla,
untuk menggunakan..

minyak Johnsons Bedtime Oil.




sila cari minyak ni kat

Watson atau Guardian,
kalau tak ada korang suh Watson atau Guardian tu TUTUP!
(gerenti korang kene saman balik!)

senang je nak guna minyak ni..
sebelum korang tidur,
sapukan minyak ni kat tapak kaki,
bahu dan mana-mana anggota badan korang yang sukalah.

dan sebelum pejam mata tu bacalah doa semoga tidur dengan nyenyak.
http://www.emocutez.com

tapi ,
keesokkan paginya,
korang jangan marah kat zyla pulak
sbb zyla tak jamin korang bangun seperti biasa.

haha,
ini kerana rata-rata sahabat zyla yang menggunakan minyak ni..
susah nak bangun tidur!

kalau ada yang guna minyak ni,
tak berkesan,
tu bukan sbb zyla tipu,
tapi tu korang tanya hati korang,
jangan banyak berfikir sebelum tidur 
dan kalau ada masalah pun,
cuba tenangkan hatinya seboleh-bolehnya. 


selamat mencuba!






1 comment:

.izzati liyana. said...

serious lah berkesan? tak pernah tahu pulak. gonna try this. thanks for sharing. :)