Thursday, May 19, 2011

sesaataku teringatkan dirimu

assalammualaikum... 

sekali lagi tentang perasaan dan kehidupan Zyla..Petang2 macam ni tetiba boleh teringatkan tentang seseorang yang pernah hadir dalam hidup zyla 4 tahun yang lalu. Sampai sekarang pun hubungan zyla dan si dia masih baik sebagai sahabat, walaupun agak lama juak kami tak berborak, berkongsi cerita dan saling mengingati antara satu sama lain... yelah, zyla mesti teruskan tugasan zyla sebagai pelajar sehingga zyla habiskan Diploma zyla dan Insya Allah, jika diberi rezeki dan zyla masih diberi peluang zyla nak sambung peringkat Ijazah pulak.. Amin.. doakan ye..(^_^)..

bila kita bersahabat ramai-ramai ni kan, tak semuanya kita rapat dan berkongsi segalanya kan? zyla akui, zyla memang mudah mesra dengan orang tapi kalau tanya siapa sahabat baik zyla.. hanya ada 2 orang je tau.. tapi yang lain-lain tu zyla sayang jugak..

sepanjang 19 tahun ni, memang tak dinafikanlah, zyla memang ada ramai kawan. Dekat mana je zyla singgah adalah kawan baru zyla disitu.. Tak salah kan berkawan? Lelaki dan perempuan.. sama je bagi zyla.. cuma satu je, kawan-kawan lelaki zyla biasa yang satu kelas dengan zyla lah. hehe... ada lagi yang pernah rapat dengan zyla.. Mus nama dia.. sekarang tak rapat sangat dah.. yelah sejak masing-masing tinggalkan zaman sekolah, semua dah bawa haluan masing-masing kan? its oky, just follow the flow.. 

Berkawan ni kene berpada-pada jugak. kadang-kadang kawan yang rapat tulah yang akan tikam belakang. Tak pernah lagi lalui benda macam ni.. hehe... sambil2 update blog sempat jugak zyla singgah mana-mana blog.. hehe.. bertambahlah blog yang zyla follow... zyla follow sebab nanti buka je blogger ni boleh baca banyak benda yang diorang update.. tambah lagi kawan kalau boleh..

ish2.. dah masuk maghrib dah ni.. zyla undur diri dlu.. salam..

No comments: