Tuesday, May 10, 2011

kamu sudah berubah!

lorr... awat nye ni.. ta de angin ta de ribut dok tetiba kata zyla dh berubah???
nasib baik mood hari ini baik tau.. kepala pn ta berat sangat dgn masalah.. zyla tarik nafas panjang2 nak ckp kat kwn tu.. "mmglah aku dh beubah... dh umur pn meningkat, apa mslh kalau berubah? aku berubah jd jahat ke kat mata kau?" ... Nsb tau kwn tu.. kalau lah zyla jns yg ikt hati mmg dh kene dh dia ni...


yerrr!!! wat zyla sengal je... zyla mmg mcm ni lah.. yelah korg nmpk zyla ni mcm ramai sgt kwn, mcm rapat sgt dgn smua org, mcm senang bergaul dgn semua org... yelah mcm tulah zyla dlm sosial zyla.. tp bila zyla kat tempat stdy ni.. zyl ta sangat jd mcm tu. ye!! zyla hari2 online.. kau nak tau tak nape aku hari2 online... wlpn kdgkala aku kesuntukn ms sbb aku ada kerjalah! mana leh bgau kau.. apa punya org ni. smua mau tahu.. bikin ta senang je..


zyla diam, zyla ta tnya khabar, zyla ta tego kat fb bkn maknanya zyla LUPA KAWAN! dh berkali aku jerit ni..
kang tegur hari2 jemu pulak...


mcm ne ek nak wat ni??? zyla ni dhlah jauh... zyla akui.. lm zyla ta jmpa, lepak n tgk wajah kwn2 zyla... msti korg dh besar, dh handsome dh makin pandai bergaya skrg kan.. kwn kat ner pulak zyla mention ni??? kuching ke sarikei???


dlu ms zyla nak pindah Sarikei... smua ta percaya, ckp zyla bohong.. zyla kecil hati sgt .. hati zyla yg pujuk zyla..


( eyh! aku tgh elok mood ni akak pieqa leh tiru gaya si Nabil pulak dh. .. wat idea aku lari ke... mak ai!! siap
kata" saya tak suka org update blog dimeja saya". GERAM BTOLLAH.. mmg nak carik pasal btol2 ni)..


(mampus aku kalau layan dia ni... nsb ta leh ambik video kalau ta .. msti korg gelak aa tgk dia ni)


oky smbg cerita zyla pulak... byk btol iklan...






hati zyla ckp.. ta pe.. t kalau zyla dh btol2 ta de baru diaorg carik zyla... kwn baik zyla Noor Azilah Abdul Aziz pn zyla ta sanggup nak jmpa... n jugak ms nak pindah tu... depan mata zyla sendiri shbt zyla(sekrg, dlu ex) menangis depan mata zyla..NASHRUR RAHMAN... maafkan zyla.. bukan niat zyla nak lukakan hati sapa.. bila betul2 zyla dh ta de. baru diorg percya.. yg apa yg zyla ckp tu mg btl.. zyla akan pindah...


bagaikan mimpi smua itu sudah berlalu 5 tahun yg lalu... dari seorg yg agak pendiam,  kuno dan ta tau apa2... skrg ni zyla mmg dh berubah menjdi seorg yg agak talkactive, overactive, terlampau ramah n sgt2 suka wat kecoh!


lupa nak citer.. kwn2 zyla kat Sarikei pn mmg best.. diorg byk bg zyla pengajaran... tp kan dlm byk. byk... byk..byk.byk..berapa byklah ni.. kwn zyla.. yg paling zyla selesa n serasi hny ada 2 org.. NOOR AZILAH ABDUL AZIZ n jugak MUSTAPHA NOOR MEMPANI... haaa... sbb 2,2 ni mmg sporting.. 


zyla hope kwn yg ckp zyla berubah ni.. berhenti dari fikir yg bukan2 k.. kang ta pasal2 zyla post dlm blog ni ha... assalammualaikum..(@_@)











No comments: