Monday, May 23, 2011

blog saya.. pamerkan diri saya

assalammualaikum... tadi zyla dah puas.. kira puaslah tu.. wat blogwalking.. mmg best hbskan masa ptg dgn baca blog.. Facebook memang dah ta de dah.. serius.. zyla jeles tengok blog-blog yang lawa, macam-macam ada kayt blog diorang.. dan blog yang wajib zyla ziarah, ERTI KEHIDUPAN.. memag best baca entri-entri baru yang abg ujang kita tu post.. idea-idea dia memag fresh.. mesti kat luar dia seorang yang riang kan.. hehe.. jangan puji lebih-lebih sangat.. suami orang itu.. tapi zyla respect habis kat dia sebab mana-mana blog yang zyla ziarah pun rata-ratanya follow blog dia.. macam wajib je blog dia letak kat blog list diorang.. huhu... jeles..!!

sekarang.. tengok blog zyla pulak.. kosong kan...??? macam tulah zyla.. tak suka meriah sangat yang penting ada isi.. betul tak? memanglah kalau diikutkan zyla ada benda nnak story kat sni tapi bila fikir balik baik tak payah.. be matured.. malu lah kalau orang tahu kan?/ ish..ish..

dlu, blog zyla adalah daun-daun yang umpama jatuh dari awan, lagu tapi smua tu zyla dah remove sebab rasa menyemak pulak... tengok blog orang rasa macam best je, tapi nak buat sendiri.. kirim salam jelah.. terpulanglah nak follow ke nak minat ke.. zyla tak kisah sebab blog ni tujuan dia untuk berkongsi pandangan zyla tentang kehidupan ini dan bukanlah seratus peratus nak mengumpat ke atau sumpah seranah atau cakap yang bukan-bukan..macam ni..&%#@@$^*()!!!.. 


sebab tu zyla biarkan blog zyla kosong macam ni.. Insya Allah kalau ada idea zyla beri nafas baru untuk blog ni.. sekarang ni zyla sentiasa tersenyum bila dah 550 yang view zyla..(^_^).. please support zyla even zyla tak kenal korang.. zyla nak jadikan blog zyla ni tempat untuk orang singgah dan dapat benda yang berfaedah dan bukannya membaca cerita tentang kehidupan seorang gadis yang masih lagi belajar dengan liku kehidupan yang memeningkan kecuali zyla dah smpai tahap geram sangat memang terbabas jugak.. tapi hari ni dah janji dengan diri sendiri untuk tidak mengulangi kesilapan yang lalu.. insaf!!




zyla 2 jam yang lalu... tadi baca majalah REMAJA.. dia bagi tips macam mana nak ceriakan hidup kita.. salah satunya SENYUM... so pembaca-pembaca semua KITA-KENE -SENYUM-SENTIASA-SUPAYA = HATI KITA-SENANG -DAN-KEYAKINAN KITA-BERTAMBAH..oky...





tapi ada masanya kita kene duduk bersendirian dan muhasabah diri selalu supaya kita sentiasa beringat.. ingat siapa kita, mak ayah kita,tanggungjawab kita dan kadang-kadang kelalaian kita supaya kita dapat baiki diri tanpa mengharapkan orang lain menegur dan beri pandangan... fikirlah sendiri..

No comments: