Tuesday, December 18, 2012

saya tengah buat apa?

assalammualaikum...

malam semalam rasa serba salah bila ada junior yang mesej tanya kenapa lama tak dengar khabar zyla. thnks adik sbb baca blog akak.. bukan akak sibuk sangat dengan praktikal, tapi bila kat office ini, menghadap kerja dan boss tak sempat akak nak tengok hp.

dan sekarang zyla tengah menjalani praktikal kat audit firm.

rasa apa?

rasa mcm orang bekerja lah..

best tak?

kalau kita usaha untuk jadikan benda yang bosan kepada sesuatu yang menarik. akan jadi menariklah,.
dan jugak tengok pada pergaulan kita dengan orang sekeliling.

lepas ni nak buat apa?

kawan cakap.. "KAHWIN"

oppss!! jangan dulu.. hehe.. sbb nya seru tak sampai lagi. dan belum terfikir lagi.. calon? bukan tak ada, yang datang sendiri pun ada. huhu. tapi maaflah EN COOL, saya tak ready lagi..

insya allah akan ada entri tentang tu kalau masih ada umur yang panjang dan rezeki..

kawan sekerja dah tanya nak buat apa.. hahaa.. zyla jawab "update blog".. haha.. bukanlah, sekarang nak buat financial report untuk client.. so balancekan semua report laa..

jap lupa nak cakap..

esok hari jadi saya.. jadi saya dah 20 tahun esok.. bye 19 tahun. kenangan yang indah dan pahit itu banyak mendewasakan saya dan buat sahabat yang terluka kerana saya, saya minta maaf dan awak tahu  itu usaha saya untuk pulihkan hubungan kita. bagi saya lebih baik kita katakan kebenaran dalam kesulitan yang menyebabkan hubungan kita rapuh. rahsia hati awak membuatkan saya faham, yang awak sayang adalah kekuatan awak. dan bila itu sudah menjadi milik awak, saya harap awak akan bahagia.saya masih ada disini untuk tetap kongsi susah senang dengan awak. 

hmm.. kawan sekerja dah mengira hari bilalah dia nak habis praktikal. tapi zyla? lambat sangat lagi. dan dalam tempoh itu berharap zyla tak hilang fokus.. bukan senang nak dapat peluang ini.
tada..



No comments: