Saturday, May 19, 2012

terharu~~~

8.52 malam.

ahaks! mood tengah terharu sangat ni... minggu final yang telah menghapuskan segala rasa mengupdate blog ditambah lappy yang tengah broken  yang zyla alami menjadikan zyla salah seorang manusia yang hampir tidak mempunyai perasaan. yes perasaan!

owh tidak!!!! zyla rasa nak menangis... yes sekarang ni tengah menahan rasa kesedihan dan kesayuan yang teramat sangat... rindu! itulah ayat yang sering zyla dengar setiap kali zyla online kat FB!!!  kenapa mesti ayat terindah itu diucpakan kat FB??? mesej laa zyla.. huhu ... memang banjir bangi ni...apapun terima kasih kepada setipa insan-insan yang mengucapkan ayat terindah itu.. walaupun bangi ni taklah jauh mana dari sarawak dan area semenanjung ni..zyla tetap rasa terharu.. walaupun sudah lama mereka tak menatap wajah zyla yang baget ni... tapi ingatan mereka masih kekal... terima kasih! Ya Allah Ya Tuhanku, aku bersyukur pada rahmatMU ya Allah, sesungguhnya perasaan sayang dan kasih ini terlalu indah KAU ciptakan untuk dirasai oleh setiap umatMU. Yang Maha Penyayang lagi Maha Pengasih, KAU  titipkanlah rasa sayang dan rinduku kepada ahli keluarga, saudara mara ku dan sahabat-sahabatku.. sesungguhnya dikala kejauhan ini aku amat merindui setiap daripada mereka. Ya Allah, KAU lindungilah insan -insan yang aku sayang, moga aku boleh menatap dan memeluk mereka lagi. sungguh aku amat-amat menyayangi saudara ku kerana agamaku, Amin ya Rabal al amin. 

betul-betul terharu sekarang ni.. tak tahu nak luah  macam mana... tapi nak buat macam mana... terpaksa ku pendam jauh nun di dasar hati.. yeaks!! tak boleh jiwang2 malam -malam ni nanti tak dapat nak study law.. yes law...  tinggal 2 je paper lagi ni... 




No comments: