Wednesday, December 21, 2011

please! jangan tanya!

assalammualaikum..

di saat badan zyla yang mamai dan tak cukup tidur zyla nak mengandu domba kat blog kesayangan ni boleh??.http://www.emocutez.com haha. apa yang zyla nak cakap hanya satu. tentang seseorang yang selalu usha fb zyla secara diam-diam.. amboi hang!!! apa hang dok korek kat fb aku tu??? hang dapat apa?? aku tak ada skandal kat fb tu.. jauh sekali nak upload2 gambar macam yang lain.. aku sibuk aa dengan rutin harian. tak sempat nak ambik gambar.. posing sana sni.. elek aa.. ni aku tengok dp kau pun dah macam aku.. apa kes kawan? oky, aku tahu kau kape dengan ex aku.. kapel jelah. memang kteorang kapel 5 tahun. tapi itu dulu.. jangan laa. nak tanya siapa aku an caap bertuahnya aku dulu. itu dulu.. please jangan ungkit dan jangan dekati aku.. tak ada faedah kau dapat.. aku tak nak kau pulak yang sakit hati nanti.. aku dengan cara aku dan kau dengan cara kau. memang aku dengan ex aku tak pernah gduh, walaupun berjauhan dan jarang jumpa kteorang tetap baik.. nak tau apa rahsianya sebab kteorang sabar! kenapa berpisah?? sbb aku rasa aku dah tak boleh nak bahagiakan dia seadanya... dia terlalu baik..puas dengan penjelasan ni? aku tak selesa kau ikut cara aku. nasib baik aku private semua kat fb.. kalau tak apa lagi entah kau ikut kan? jadi diri sendri..kau boleh jaga hati dia dengan cara kau. cara ku lain, kau lain. please! jangan bagi aku hentam kau terus!
http://www.emocutez.com




hurm.. tengok kan zyla dah terluah kat fb ni. tak tahu kenapa hari ni zyla rasa letih sangat. http://www.emocutez.com.. dan sejak 2 hari ni ternampak pulak ada hamba Allah yang buat zyla tak selesa. hari tu zyla dah semangat nak buat cerpen. dah nak siap pon tapi hasilnya tak jadi bila ada yang buat hal. zyla memang tak suka nak buat blog jadi mcm ni. tau tak betapa hampanya zyla hari ni.. zyla tahu ni resam hidup. tapi kenapa nak ungkit kisah silam zyla dengan ex pertama zyla? zyla tak suka mcm ni. sepatutnya hari ni dh boleh nak share cerpen Hati Nur kat fb, tapi smua plan tak jadi... hampa....

1 comment:

lieynanilaz said...

boh layan jerk orang macam tuh!!..