Thursday, November 10, 2011

sekali seumur hidup zyla

assalammualaikum...






petang ni zyla ada paper Pengajian Malaysia.. pukul 2.30 nanti. sekarang baru pukul 12.40 tengah hari. dah habis khatam buku Pengajian Malaysia zyla nak update blog! otak dah tak leh terima dah ni.

seperti yang zyla rancangkan. cuti semester ni zyla tak balik.. huhu.. so stay kat sini je.. kat mana? Selangor/ KL.. 

sebenarnya nak cakap... zyla sedang menunggu tarikh 19 Disember 2011.. setiap tahun zyla sentiasa tunggu tatikh bersejarah ni.. ingatkan nak buat entri ni masa 19 November nanti. tapi tak jadilah kang tak ingat.. zyla sendiri yang rugi.. ngee~~.

sebabnya nanti bila tarikh tu tiba maka genaplah usia zyla 19 tahun pada tarikh 19 Disember. entah apa akan jadi pada hari tu zyla tak tahu. tapi yang pasti zyla tak sambut dengan keluarga, tak ada hadiah dari insan yang tersayang, tak ada ucapan dari kawan2 kat Fb sebab zyla privatekan birthday zyla.. zyla nak tau kawan yang mana yang betul2 ingat dengan zyla.. ngee~~ padahal nanti dok sayu je hati kalau ada sorang dua je kawan yang wish.. tapi tak apa.. apalah guna kalau ada banyak kawan tapi tak menghargai dan lebih baik kalau hanya ada sorang kawan tapi reti nak hargai dan bertolak ansur dengan kita..

zyla sentiasa cemburu kalau orang lain smbut birthday.. manja mengada-gada macam nilahkan? yelah.. zyla nak jugak kalau birthday tu ada orang bagi suprise tapi selalunya hanya mak yang ingat.. dan yang best mak yag wish dan adik-adik akan nyanyi walaupun diorang segan! anyway, thnks to my family.. aceh... macamlah hari ni birthday zyla.. mana tau jodoh tak panjang, kang sebelum tarikh tu zyla dah tak ada ke.. takdir Allah siapa dapat jangka kan?

Tapi tahun depan 2012 zyla dah genap 20 tahun pulak.. mak aii.. dah masu 20-an. kene matang sikit. walauppun hakikatnya, masih budak2.. nak buat macam mana kalau anak sulung memang manja kan ? 

tahun depan cerita lain pulak.. dah hujung tahun ni.. azam koang dah tercapai ke? zyla? adalah jugak.


kadang kala sedih itu bawa berita bahagia,

kadang kala ketawa itu bawa berita sedih

^_^

apapun yang terjadi percaya pada Allah SWT,
HE knows the better for you,
and always try the best for the meaningful life. 

No comments: