Tuesday, March 06, 2012

selamat hari jadi sakuraputeri.blogspot.com

assalammualaikum....

akhirnya setelah beberapa hari zyla dihimpit dengan kesibukkan  dan lappy zyla pun dah kembali kepada keadaan yang asal.. zyla nak buat entri khas untuk blog ini..

2 hari yang lepas 4 Mac 2012.. sebenarnya genap usia blog ini setahun.. tapi masa tu zyla tak sempat nak post apa2.. tapi bulan April baru zyla start berblogging.. apapun , Tahniah kepada Sakuraputeri.blogspot ni.. walaupun sekarang ni zyla kurang dengan aktiviti blog zyla tak akan pernah lupakan blog ini... ruang hati zyla sendiri..

disebabkan 4 Mac hari tu,
lappy tak ada dengan zyla,
so zyla dengan penuh kasih sayangnya,
buat card ni sebagai tanda ingatan 
blog milik zyla dah berusia
setahun.


Selamat Hari Jadi yang pertama Sakura.. semoga zyla sebagai pemilik dan penulis blog ini akan lebih bersemangat dalam menulis blog dan menyumbangkan faedah kepada mereka yang sudi membaca blog zyla. 


setakat ni ,
ini sahaja laporan untuk sakura puteri,
semua ni bergandung jugak dengan usaha zyla kan?
kalau rajin zyla buat blogwalking,
rajinlah yang datang,
tapi ni..
disebabkan kesibukan 
masa zyla menjadi semakin terhad.

dan minggu lepas semasa zyla sedang mencari novel untuk mak zyla.. zyla tak sangka yang zyla akan terjumpa novel ANDAI ITU TAKDIRNYA, kaya Siti Rosmizah. memang terujalah zyla! betul-betul tak sangka! setelah sekian lama mencari akhirnya, novel itu menjadi milik zyla..alhamdulillah.. 

kawan zyla,kak Fara apa lagi..
mmang menjerit habislah tengok novel ni jadi milik zyla.
syukur,at least ada juga  perkara yang boleh menghiburkan hati zyla.
terus terang, novel ni memang best
tak rugi kalau korang baca.
dah berapa belas cetakan zyla pun tak tahu...
memang hebatlah penangan penulis novel Siti Rosmizah ni.


dan sekarang dah masuk bulan mac 2012.. memang zyla sibuk sibuk dengan urusan kuliah. tinggal 2 sem je lagi zyla akan habiskan pengajian. alhmadulillah.. bersyukur sangat sebab dapat bertahan sampai tahap ini. 




semalam zyla baru jawab paper Company Law, tadi pulak zyla dah lepas dengan paper Introduction to Finance, esok pulak zyla akan jawab paper Malaysian Taxation 1.. esok banyak aktiviti.. lepas test Tax, kteorang buat kelas ganti untuk bhasa Arab, malam pun kteorang ada kelas Bhasa Arab.. kiranya banyak benda yang zyla buat macam rushing je sekarang. lepas ini nanti 21 tau 22 Mac zyla ada test Financial Accounting 3. .. dan sekarang tugas zyla adalah untuk buat notice and submit dengan lecturer zyla sebelum hari jumaat ini.. memang tak cukup tidur, tapi makan banyak.. haha.. zyla dah makin gemuk.. tak percaya??


(^_^).
sakuraputeri.blosgpot.com/2012/by/zyla. 

  

No comments: