Monday, March 19, 2012

bila nak insaf??

assalammualaikum...

hari ini 19 Mac 2012.. dengan rasminya zyla berusia 19 tahun 3 bulan.. ahaks!ahaks! gediks je nak bagitau umur dia baru genap 3 bulan hari ini... tak laa.. tp hari ini hari jadi Mmd yang ke 20 tahun Selamat Hari Jadihttp://www.emocutez.com kepada sahabat yang tengah merajuk dengan zyla nih... nape dia merajuk??? disebabkan kenakalan zyla sendiri..

dan sekarang ni dengan kerimasan oleh selsema yang melanda diri sejak sabtu yangt lalu... huhu!!! :(.http://www.emocutez.com.. memang tengah menahan kesejukkan yang teramat sangat laa sekarang ..  zyla akaui kehidupan sekarang agak huru hara dlanda ribut taufan yang mencengkam jiwa!!!! mengapa?? sbb sibuk laa.. beberapa minggu je lagi zyla ni nak final! betul! tak tipu.. tinggal beberapa minggu je lagi.. banyak lagi kerja tak siapa.. ahaks!ahaks! bilalah zyla nak menyiapkan segala kerja -kerja tue?? kene tanya zyla laa.. tny mood zyla.. 

sejak 2 menjak dan bermenjak-menjak ni.. mood malas tu rajin betol menziarahi zyla.. ish2! rajin betul mood malas tu menziarahi zyla.. (alasan !). 

bila nak insaf???? zyla pun tak tahulah.. bilalh zyla ni betul2 nak insaf nak pujuk sahabat zyla Ieyla n Mmd tu.. zyla akui zyla yang buat diorang terasa hati.. ohh tidaaakkk!!! tergamaknya hatiku membuatkan dirimu, terasa begitu jauh dari ku...( ubah lirik lagu nih!). 

sekarang ni tgh huru hara mana sempat nak fikir banyak perkara.. memang nak sangat nak ke miri tahun ni.. nak sangat jumpa ieyla tu.. nak peluk2 n sayang2 dia.. ahaks!ahaks!!! ingat dia anak patung nak cayang2..

umur pun dh nak naik 20 tahun ni... tp perangai.. Masya Allah!!! macam kanak-kanak riang. tp kan tak syok jugak kalau terlalu matang setiap masa.. macam tak best aje.. kalau perangai matang tapi sekali ada masalah tu haa kat dinding FB melalut panjang berjela-jela... kalau tu yang dikatakan matang.. baik tak payah nak nasihat zyla jadi matang!!!! sila terima saya seadanya! 

ketawa skrang dh makin kurang, cuma penyakit kronik zyla sekrang ni nak elak banyak benda..yang paling zyla alergic kalau ada yang nak carikan zyla 'pasangan". aduh2.. ni kes berat.. taubat! tak nak! masa ni tak fikir nak pasangan hidup lagi. simpan kejap... tapi lepas ni kene fikir mana nak praktikal mana nak kerja dan mana nak sambung stdy... waseh2! perancangan yang seharusnya zyla buat dengan teliti dan pilih pilihan yang betul. zyla tak nak terlajak merancang kita boleh berundur, terlanjak masuk bidang kita susah nak undur..wow!!1 peribahasa original dari fathin fazila hari ini. 

sebenarnya pjg lagi zyla nak cakap ni, tp memandangkan ada kawan nak ajak berbincang pasal buat loan, zyla nak fokus kat dia tu.. tata.

1 comment:

Kathy Tuah said...

polah plan betul2 k..x kelam kabut masa nak final kelak..pandei jak kmk nak nasihat org, sbb kmk dolok lebih kurang mcm ktk juak..hehe..apa2 pun kmk doakan yg terbaik utk ktk ^^