Monday, February 06, 2012

SUASANA PETANG YANG MENYENANGKAN

assalammualaikum




gambar apa pulak tu..

ni gambar lepas hujan di hostle zyla,

tadi masa zyla sedang khusyuk belajar,
hujan turun dengan lebatnya
hmm.. taklah..
tak lebat sangat pon..

tapi setengah jam lepas tu,
hujan dah reda..
dan zyla pun tutup buku..
cukup!
untuk petang ini..

dan zyla tersenyum dengan bajet comel,
pejam mata dan hirup udara selepas hujan ini..

terus terang zyla katakan,
suasana ini
membuatkan zyla rindukan seseorang!
terlalu rindu!!!

bila zyla melihat ke luar
terbayangkan
kami berjalan beriringan dan bergurau senda
rindu nak dengar dia nyanyi lagu untuk zyla
(^_^).
tapi itu dulu
sekarang hanya jadi kenangan buat zyla

hah!
rezeki zyla kali ni
semester ni
memang Insya Allah zyla akan makan sahaja
haha
mana tak nya
dapat rumate yang rajin masak
luckly orang sabah
sama-sama dari Tanah Bornoe

dia masak
zyla kemas apa yang patut
adil kan??

lepas Isyak ni
akan sambung menelaah lagi

+
+
+
financial accounting3..

eliminate investment in subsidiary,
ordinary share,
NCI, ARR n reserve,
worksheet..


haaa..


nilah dia hasil belajar petang,
tutup kejap
malam sambung balik..
wajib tunjuk gambar family
pencetus semangat tu
EYH!






                  

1 comment:

.izzati liyana. said...

NCI? okay, bab yang paling tak best. hehe.